تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 - 23:09
کد خبر : 140247

آیا باهویی در لیست ۲۰ نفره پرسپولیس برابر گل گهرقرار می گیرد؟

آیا باهویی در لیست ۲۰ نفره پرسپولیس برابر گل گهرقرار می گیرد؟

آرمان شرق- گروه ورزش:باهویی که اواخر اردیبهشت ماه در یک مسابقه رسمی از لیگ ستارگان قطر حاضر بوده و حدود ۵ ماه از بازی کردنش می‌گذرد در شرایط مسابقه نیست و همین مسئله احتمال بیرون ماندنش از لیست ۲۰ نفره بازی با گل گهر را افزایش خواهد داد. البته اگر ترابی و امیری از لیست این دیدار بیرون بمانند شاید بتوان اندکی شانس برای نیمکت‌نشینی این  بازیکن قائل شد.

آیا باهویی در لیست ۲۰ نفره پرسپولیس برابر گل گهرقرار می گیرد؟

ابهام درباره حضور باهویی در لیست 20 نفره پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، مدتی است که نبیل باهویی مهاجم خارجی جدید پرسپولیس به تمرینات گروهی این تیم اضافه شده اما حضور او مقابل گل گهر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

باهویی همراه با پرسپولیس راهی قطر شد اما در لیست بازی با الدحیل هم حضور نداشت و این مسابقه را از روی سکوها تماشا کرد. گل محمدی در شرایطی او را در فهرست آن مسابقه آسیایی قرار نداد که بر خلاف بازی‌های لیگ برتر که فهرست مسابقه باید شامل ۲۰ بازیکن باشد، کادر فنی می‌تواند فهرست ۲۳ نفره‌ای برای مسابقات ارائه کند و جالب اینجا بود که باهویی حتی بین ۱۲ بازکیکن نیمکت‌نشین هم حضور نداشت و در دوحه فقط در تمرینات تیمش شرکت می‌کرد.

گفته می‌شود باهویی که اواخر اردیبهشت ماه در یک مسابقه رسمی از لیگ ستارگان قطر حاضر بوده و حدود ۵ ماه از بازی کردنش می‌گذرد در شرایط مسابقه نیست و همین مسئله احتمال بیرون ماندنش از لیست ۲۰ نفره بازی با گل گهر را افزایش خواهد داد. البته اگر ترابی و امیری از لیست این دیدار بیرون بمانند شاید بتوان اندکی شانس برای نیمکت‌نشینی این  بازیکن قائل شد.

گفته می‌شود باهویی در تمرینات هم بازیکنی معمولی نشان داده و  بیشتر سعی می‌کند ساده بازی کرده و در چارچوب‌شناسی هم مهارتی ندارد هر چند کلا دو سه جلسه است که با تیم تمرین می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.