تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 15:19
کد خبر : 137912

آغاز خوب؛ کلید قهرمانی پرسپولیس

آغاز خوب؛ کلید قهرمانی پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:در ادوار قبلی که پرسپولیس با چنین آماری لیگ را آغاز کرده بود در نهایت به قهرمانی رسید. این تیم در لیگ‌های هفتم، شانزدهم و هفدهم فاتح مسابقات شد و خوش‌بین است که این فصل دوباره این اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد. شرایط این فصل، اما با فصول اشاره شده یک تفاوت عمده دارد. پرسپولیس در تجارب گذشته در پایان هفته چهارم صدرنشین لیگ بود و این صدرنشینی در پایان فصل منجر به قهرمانی شد

آغاز خوب؛ کلید قهرمانی پرسپولیس

پرسپولیس هر بار در ۴ هفته ابتدایی حداقل ۱۰ امتیاز کسب کرده به قهرمانی رسیده است.

پرسپولیس با غلبه بر فولاد جمع امتیازات خود را در این فصل به عدد ۱۰ رساند و پس از سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفت. این عملکرد کارنامه خوبی برای پرسپولیس در شروع لیگ است. تجربه نشان داده که شروع خوب لیگ می‌تواند برای قهرمانی در پایان فصل کمک کند.

این چهارمین باری است که پرسپولیس در پایان هفته چهارم حداقل ۱۰ امتیاز کسب کرده است. اولین‌بار پرسپولیس در لیگ هفتم بود که چنین آماری را ثبت کرد. این تیم با افشین قطبی در هر ۴ بازی نخست به پیروزی دست یافت. تجربه‌ای که پس از آن هرگز موفق به تکرار آن نشد. پرسپولیس در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم با برانکو ایوانکوویچ در پایان هفته چهارم، ۱۰ امتیازی بود و به ۳ برد و یک تساوی دست یافته بود. استارت این فصل سرخ‌پوشان، بهترین شروع این تیم با یحیی گل محمدی است. پرسپولیس در این دوره عملکردی مشابه لیگ‌های شانزدهم و هفدهم داشته است با این تفاوت که تفاضل گل این فصل از لیگ شانزدهم بهتر و از لیگ هفدهم ضعیف‌تر است و با این اوصاف شروع این دوره پرسپولیس، سومین آغاز خوب این تیم در تاریخ لیگ برتر است.

آغاز خوب کلید قهرمانی پرسپولیس

در ادوار قبلی که پرسپولیس با چنین آماری لیگ را آغاز کرده بود در نهایت به قهرمانی رسید. این تیم در لیگ‌های هفتم، شانزدهم و هفدهم فاتح مسابقات شد و خوش‌بین است که این فصل دوباره این اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد. شرایط این فصل، اما با فصول اشاره شده یک تفاوت عمده دارد. پرسپولیس در تجارب گذشته در پایان هفته چهارم صدرنشین لیگ بود و این صدرنشینی در پایان فصل منجر به قهرمانی شد، ولی در این دوره رقیبی بسیار قدرتمند به نام سپاهان دارد که این تیم استارتی بهتر از پرسپولیس داشته و در همان ابتدای فصل ۲ امتیاز بیشتر از رقیب سرخپوش اندوخته و پرسپولیس برای قهرمانی باید چشم انتظار لغزش سپاهان باشد. به جز سپاهان هم مدعیان مطرحی نظیر استقلال، گل گهر، تراکتور و … هم می‌توانند سرنوشت جام را تغییر دهند.

منبع: فوتبال ۳۶۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.