تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 - 22:43
کد خبر : 148356

آدانا اسپور ترکیه بیرانوند را می خواهد

آدانا اسپور ترکیه بیرانوند را می خواهد

آرمان شرق-گروه ورزش:بیرانوند که پیش از این و طی سالیان گذشته با پیشنهاداتی از لیگ ترکیه مواجه شده بود و در نهایت اما سر از لیگ بلژیک و تیم آنتورپ و همچنین بوآویشتا پرتغال در آورده بود، اکنون در ۳۱ سالگی یک بار دیگر شانس لژیونر شدن نصیب وی شده و آدانا اسپور را خواهان خود می‌بیند.

آدانا اسپور ترکیه بیرانوند را می خواهد

بیرانوند در آستانه انتقال به سوپرلیگ

به گزارش “ورزش سه”، آدانا اسپور ترکیه با ارائه پیشنهادی به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب علیرضا بیرانوند شده است.

دروازه‌بان پرسپولیس که به عنوان شماره یک سرخپوشان و تیم ملی طی تورنمنت‌های اخیر حاضر بوده، بعد از تجربه حضور در دو تیم اروپایی اکنون بار دیگر شانس دوباره‌ای نصیب وی شده است.

آدانا اسپور ترکیه که در سوپرلیگ این کشور حضور دارد، طی درخواستی رسمی به باشگاه پرسپولیس خواهان بررسی شرایط این انتقال شده است و به دنبال جذب علیرضا بیرانوند است.

بیرانوند که پیش از این و طی سالیان گذشته با پیشنهاداتی از لیگ ترکیه مواجه شده بود و در نهایت اما سر از لیگ بلژیک و تیم آنتورپ و همچنین بوآویشتا پرتغال در آورده بود، اکنون در ۳۱ سالگی یک بار دیگر شانس لژیونر شدن نصیب وی شده و آدانا اسپور را خواهان خود می‌بیند.

با ارسال پیشنهاد رسمی باشگاه آدانا اسپور ترکیه به پرسپولیس اکنون سرخپوشان قرار است طی ۲۴ ساعت آتی نظر نهایی خود را در خصوص این انتقال احتمالی اعلام کنند.

1966608

پرسپولیس در حال حاضر البته با بحران در خط دروازه‌اش مواجه است و از ابتدای فصل اقدامی برای جذب گلر دوم و جانشین علیرضا بیرانوند نداشت و در غیاب شماره یک خود در جدال‌های تدارکاتی نیز گلرهای جوان و گمنام این تیم نتوانستند عملکرد و البته آمار قابل قبولی به جا بگذارند. مسئله‌ای که باعث نگرانی بزرگی برای هواداران شده است.

با جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند و در شرایطی که این تیم در پست دروازه‌بانی شرایط مناسبی ندارد، باید دید برنامه این باشگاه به چه شکل خواهد بود و آیا آنها به این موضوع با نگاه مالی کار را دنبال خواهند کرد یا اینکه به واسطه ضعف در این پست از این پیشنهاد صرف نظر می‌کنند و پاسخ‌شان منفی خواهد بود.

علیرضا بیرانوند که روزهایی جنجالی را در تابستان این فصل پشت سر گذاشته و در نهایت قراردادش را به مدت دو فصل تمدید کرد، هنوز واکنشی به این موضوع نداشته و باید طی ساعات آتی منتظر جلسه طرفین برای مشخص شدن این مسئله بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.