تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 - 18:49
کد خبر : 54734

آخرین وضعیت از نوسانات بازار ارز و سکه و طلا/جدول قیمت ها

آرمان شرق: امروز بازار طلا و ارز تهران با ریزش چشمگیر نرخ‌های بازگشایی آغاز به کار کرد اما در ادامه وارد مدار صعودی شد. سکه در کانال ۳.۸ میلیونی، طلای آب‌شده در نیمه پایین کانال ۱.۵ میلیونی و دلار در نیمه پایین کانال ۱۱ هزار تومانی قرار گرفت. به گزارش آرمان شرق به نقل از

آرمان شرق: امروز بازار طلا و ارز تهران با ریزش چشمگیر نرخ‌های بازگشایی آغاز به کار کرد اما در ادامه وارد مدار صعودی شد. سکه در کانال ۳.۸ میلیونی، طلای آب‌شده در نیمه پایین کانال ۱.۵ میلیونی و دلار در نیمه پایین کانال ۱۱ هزار تومانی قرار گرفت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ روز گذشته بازار با نرخ‌های صعودی بازگشایی شد اما از ظهر دیروز نرخ‌ها وارد مدار نزولی شدند و به میزان قابل توجهی کاهش یافتند. امروز دوشنبه ۲۴ دی‌ماه بازار طلا و ارز پایتخت برخلاف دیروز با ریزش محسوس نرخ‌های بازگشایی مواجه شد اما از زمان آغاز معاملات ابتدایی تا بعدازظهر روی مدار صعودی حرکت کرد. به این ترتیب اگرچه قیمت‌ها همچنان پایین‌تر از نرخ‌های بازگشایی روز گذشته و نرخ‌های نهایی دو روز پیش هستند، اما نسبت به قیمت‌های نهایی دیروز افزایش یافته‌اند.

سکه امامی (طرح جدید) روز گذشته را با نرخ ۳ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان به پایان رساند و امروز با نرخ ۳ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان بازگشایی شد. در معاملات آغازین روند رو به رشد قیمت سکه آغاز شد و دوباره به کانال ۳.۸ میلیونی بازگشت و تا بعدازظهر از میانه این کانال نیز بالاتر رفت. در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) سکه طرح جدید در بازار تهران به ۳ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان رسیده‌است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شده‌است. سکه گرمی نیز ۶۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته با نرخ ۱ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان بسته شد و امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان کار خود را آغاز کرد. با آغاز معاملات طلای آب‌شده وارد کانال ۱.۵ میلیونی شد و تا لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) مثقال طلای آبشده به ۱ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان رسید.

اونس طلا با بازگشایی بازار جهانی به بیش از ۱۲۹۵ دلار افزایش یافت. در بازار داخلی بعدازظهر گرم طلای ۱۸ عیار حوالی ۳۵۰ هزار تومان و گرم طلای ۲۴ عیار حوالی ۴۷۰ هزار تومان است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی دیروز در نهایت تا حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافت. امروز دلار در مرز ۱۱ هزار تومان آغاز به کار کرد اما در ادامه با افزایش قیمت مواجه شد و در لحظه تنظیم گزارش بین ۱۱ هزار و ۳۰۰ تا ۱۱ هزار و ۴۰۰ معامله می‌شود.

یورو امروز حوالی مرز ۱۳ هزار تومان و پوند انگلیس در میانه کانال ۱۴ هزار تومانی قرار دارد. درهم امارات نیز که در ابتدا به زیر ۳ هزار و ۱۰۰ تومان برگشته بود، بعد از ظهر در میانه کانال ۳ هزار و ۱۰۰ تومانی قرار گرفت.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.