تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 - 19:02
کد خبر : 47710

آخرین فعل و انفعالات بازار ارز و سکه و طلا/ سقوط قیمت ها ادامه دارد/ جدول کامل

آرمان شرق: بازار طلا و ارز امروز نیز شاهد ریزش قیمت‌ها بود. دلار در میانه کانال ۱۳ هزار تومانی واقع شد و سکه وارد کانال ۴.۱ میلیون تومان شد. مثقال طلای آب‌شده نیز تا کانال ۱.۶ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصاد نیوز؛ امروز سه‌شنبه ۲۲ آبان ماه، بازار

آرمان شرق: بازار طلا و ارز امروز نیز شاهد ریزش قیمت‌ها بود. دلار در میانه کانال ۱۳ هزار تومانی واقع شد و سکه وارد کانال ۴.۱ میلیون تومان شد. مثقال طلای آب‌شده نیز تا کانال ۱.۶ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصاد نیوز؛ امروز سه‌شنبه ۲۲ آبان ماه، بازار طلا و ارز پایتخت در ادامه کاهش قیمت‌ها که از ابتدای هفته شروع شده است، همچنان روی مدار نزولی حرکت می‌کند و امروز شیب کاهش قیمت اندکی افزایش یافت.

سکه امامی (طرح جدید) روز گذشته وارد کانال ۴.۲ میلیون تومانی شد و امروز در میانه کانال ۴.۲ میلیون تومانی بازگشایی شد. با وجود تلاطم بازار در ساعات ابتدایی، پس از ظهر سکه امام مرز مقاومتی ۴.۲ میلیون تومانی را شکست و با ورود به کانال ۴.۱ میلیون تومانی در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) به ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) در پایان روز گذشته نرخ ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان را ثبت کرد و برای نرخ جدیدی اعلام نشده‌است. نیم‌سکه امروز ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان بوده و ربع‌سکه ۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان است. سکه گرمی نیز امروز تا ۶۵۵ هزار تومان کاهش یافت.

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته وارد نیمه پایینی کانال ۱.۷ میلیون تومانی شد و امروز به محض بازگشایی در مرز ۱.۷ میلیون تومان قرار گرفت. پس از ظهر مثقال طلای آب شده وارد کانال ۱.۶ میلیون تومانی شد و حوالی ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان پایین آمد.

اونس طلا در بازار جهانی امروز به زیر ۱۲۰۰ دلار هم رسید اما هم‌اکنون روی مرز ۱۲۰۰ دلار ایستاده‌است. گرم طلای ۱۸ عیار امروز تا ۳۹۰ هزار تومان و گرم طلای ۲۴ عیار تا حدود ۵۲۰ هزار تومان کاهش یافته‌است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی روز گذشته روی مرز ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان بود و امروز تا ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان نیز کاهش یافت. در لحظه تنظیم گزارش دلار با نرخ ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان معامله می‌شود.

یورو امروز در میانه کانال ۱۵ هزار تومانی واقع شده و پوند انگلیس در نیمه بالای کانال ۱۷ هزار تومان قرار دارد. درهم امارات نیز امروز تا ۳ هزار و ۶۶۰ تومان کاهش یافت.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۳.۷۰۰

۱۳.۴۰۰

یورو

۱۵.۷۰۰

۱۵.۴۰۰

پوند انگلیس

۱۷.۸۰۰

۱۷.۵۵۰

درهم امارات

۳.۷۲۰

۳.۶۶۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۴.۲۷۰.۰۰۰

۴.۱۳۰.۰۰۰

سکه بهار آزادی (طرح قدیم)

۴.۰۵۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده

۱.۷۲۰.۰۰۰

۱.۶۷۰.۰۰۰

انس طلا (دلار)

۱.۲۰۵

۱.۱۹۷

گرم طلای ۱۸ عیار

۳۹۹.۵۰۰

۳۸۸.۰۰۰

گرم طلای ۲۴ عیار

۵۳۲.۵۰۰

۵۱۷.۰۰۰

نیم‌سکه

۲.۱۳۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۲۱۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۵۵.۰۰۰

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.