تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 12:12
کد خبر : 35489

آخرین خبرها از حادثه گروگان گیری مسلحانه در کرمان

آرمان شرق:سه نفر گروگان گیر کرمان دستگیر شدند. به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، حسن سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از پایان یک عملیات گروگان گیری مسلحانه پس از یک هفته کار منسجم اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: فرد گروگان بدون هیچ آسیبی آزاد و ۳ گروگان گیر دستگیر شدند.حسین سلامی

آرمان شرق:سه نفر گروگان گیر کرمان دستگیر شدند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، حسن سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از پایان یک عملیات گروگان گیری مسلحانه پس از یک هفته کار منسجم اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: فرد گروگان بدون هیچ آسیبی آزاد و ۳ گروگان گیر دستگیر شدند.حسین سلامی در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از اعلام گزارشی مبنی بر ربایش یک فرد ۳۵ ساله در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس Police شهرستان قرار گرفت و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان و آزادسازی گروگان صادر شد.

این مقام قضائی در شهرستان جیرفت ادامه داد: تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت گروگان گیران با یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و یک دستگاه پژو ۴۰۵ به ربایش این فرد از یک مکان عمومی اقدام کرده اند.

دادستان جیرفت خاطرنشان ساخت: پس از اینکه متهمان شناسایی و از سلامتگروگان اطمینان خاطر حاصل شد، ماموران پلیس اطلاعات جیرفت اعضای این باند مسلح گروگان گیری را در حین اخذ مبلغی پول از خانواده گروگان دستگیر کردند.

سلامی بیان کرد: در این خصوص سه متهم دستگیر و پرونده آنان به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت جهت تکمیل تحقیقات ارجاع شد و متهمان تحت قرار بازداشت موقت هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.