مرکز تصویربرداری MRI شهربابک به بهره برداری رسید
آرمان شرق-گروه اقتصاد:مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان ولیعصر شهربابک با اعتباری بیش از ۱.۲ میلیون یورو توسط شرکت ملی صنایع مس ایران احداث و عصر پنجشنبه ۲۹ آبان ماه رسما مورد بهرهبرداری قرار گرفت. آیین افتتاحیه مرکز تصویربرداری MRI شهربابک با حضور دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی( از طریق ویدئو کنفرانس)، دکتر رئیسی
















