تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 - 1:00
کد خبر : 91670

پشم شیشه ایران واحد صادر کننده شایسته تقدیر در سال ۱۴۰۰

پشم شیشه ایران واحد صادر کننده شایسته تقدیر در سال ۱۴۰۰

آرمان شرق- بر اساس ارزیابی های صورت گرفته ، از جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران به عنوان واحد صادر کننده شایسته تقدیر در سال ۱۴۰۰ استان فارس با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد.

شرکت پشم شیشه ایران واحد صادر کننده شایسته تقدیر سال ۱۴۰۰ استان فارس شد
به گزارش روابط عمومی شرکت پشم شیشه ایران؛ در همین راستا و طی مراسمی که با حضور ، استاندار ، رئیس مجمع نمایندگان استان ، رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی ، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت فارس و مدیران برترین واحدهای نمونه صادر کننده در سالن همایش های اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مرکز استان فارس برگزار شد ، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته ، از جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران به عنوان واحد صادر کننده شایسته تقدیر در سال ۱۴۰۰ استان فارس با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است این شرکت توانست در ۱۰ ماهه اول سال جاری و با همت و تلاش مضاعف همه ارکان شرکت در بخش های مختلف علاوه بر تولید و فروش ، در بخش صادرات با شاخص هایی از قبیل رشد سهم بازار صادرات ، رشد فروش صادرات و حجم فروش رکوردهای جدیدی را از بدو تاسیس شرکت به ثبت برساند.

شرکت پشم شیشه ایران بیش از نیم قرن در حوزه تولیدات عایق های حرارتی و صوتی با نام ایزوران و عایق رطوبتی با نام ایزوگام مشغول فعالیت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.