تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 14:28
کد خبر : 68980

در انتظار کاهش نرخ سکه و ارز/سکه مقاومت نکرد،دلار در حال مقاومت

در انتظار کاهش نرخ سکه و ارز/سکه مقاومت نکرد،دلار در حال مقاومت

ارمان شرق- در حال حاضر دلار افزایش نرخ داشته و طبق اطلاعات به دست آمده، این ارز خارجی تا ساعت ۱۱:۱۵ امروز، افزایش ۰/۹۶ درصدی را تجربه کرد. میزان تغییرات دلار در آخرین معاملات ثبت شده در روز گذشته، ۲۲ هزار و ۱۷۹ تومان اعلام شد قیمت هر گرم طلا نسبت به روز گذشته دچار افت قیمت شد.اما در حال حاضر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۹۶ هزار و ۶۰۰ تومان است.

امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قیمت هر گرم طلا نسبت به روز گذشته دچار افت قیمت شد. در حال حاضر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۹۶ هزار و ۶۰۰ تومان است.

به گزارش کاماپرس، امروز، تا ساعت ۹:۵۰، هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته خود با کاهش ۳/۵۵ درصدی، معادل ۳۵ هزار و ۳۹۹ تومان، روبرو شد. در روز گذشته قیمت آن معادل یک میلیون و ۳۱ هزار و ۹۹۹ تومان بود. نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در ماه گذشته یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان بیان شد.

هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۴ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان قیمت داشت. بررسی عملکرد یک هفته اخیر، نشان دهنده رشد ۲/۰۹۱ درصدی آن است. نرخ هر یک گرم طلای ۲۴ عیار معادل یک میلیون و ۷۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی نیز در ساعت ذکر شده، ۱۰ میلیون و ۵ هزار تومان بیان شد. نیم سکه و ربع سکه به ترتیب قیمتی معادل ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان داشتند.

قیمت نیم سکه یک سال گذشته، ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود. ربع سکه نیز در ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، قیمتی معادل ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان داشت. نرخ سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان بیان شد. سکه گرمی نیز در یک هفته اخیر ۹/۰۹۱ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، هر اونس طلا، هزار و ۸۷۵ دلار بود. قیمت هر اونس طلا در ماه گذشته، هزار و ۷۷۷ دلار اعلام شد. عملکرد یک هفته اخیر، نشان دهنده رشد ۳/۱۱ درصدی هر اونس طلا است.

لازم به ذکر است که اطلاعات روز مربوط به ساعت مذکور بوده و امکان تغییر آن‌ها، به دلیل نوسانات، در هر ساعتی از روز وجود دارد.

نرخ دلار تا ساعت ۱۱:۱۵ امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، معادل با ۲۲ هزار و ۳۹۱ تومان اعلام شد. قیمت دلار تا زمان ذکر شده نسبت به روز گذشته، ۲۱۲ تومان افزایش را ثبت کرد.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر دلار افزایش نرخ داشته و طبق اطلاعات به دست آمده، این ارز خارجی تا ساعت ۱۱:۱۵ امروز، افزایش ۰/۹۶ درصدی را تجربه کرد. میزان تغییرات دلار در آخرین معاملات ثبت شده در روز گذشته، ۲۲ هزار و ۱۷۹ تومان اعلام شد. دلار در بیشترین قیمت خود در روز گذشته، ۲۲ هزار و ۵۳۸ تومان و در کمترین قیمت خود ۲۲ هزار و ۱۷۲ تومان بود. قیمت این ارز خارجی در چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، نسبت به روز قبل خود ۳۵۵ تومان کاهش داشت.

قیمت این ارز در ۳۰ فروردین ماه، یعنی یک ماه گذشته، ۲۳ هزار و ۳۷۴ تومان بود. در واقع قیمت این ارز خارجی نسبت به ماه گذشته، تا ساعت ۱۱:۱۵، معادل ۹۸۳ تومان کاهش ثبت کرد. براساس اطلاعات به دست آمده از عملکرد دلار، این ارز خارجی در سال گذشته قیمتی معادل ۱۷ هزار و ۳۱۰ تومان داشت.

نرخ یورو طبق آخرین اطلاعات در ساعت ۱۱:۱۵ صبح امروز، ۲۷ هزار و ۱۶۶ تومان اعلام شد. قیمت پایانی این ارز خارجی در روز گذشته، ۲۶ هزار و ۹۳۲ تومان بود. نرخ این پول خارجی در معاملات امروز بر حسب اطلاعات، افزایش داشت.

نرخ پوند انگلیس نیز ۳۳ هزار و ۷۷ تومان اعلام شد. درهم امارات در ساعت ۱۱:۱۵ امروز، با ۱/۳۵درصد رشد، ۶ هزار و ۳۲۰ تومان قیمت داشت. نرخ ۲ هزار و ۷۸۰ تومانی نیز برای لیر ترکیه در بازار امروز به ثبت رسید. البته تمامی قیمت‌های یاد شده در آغاز فعالیت امروز بازار و تا ساعت ۱۱:۱۵ قبل از ظهر به این شرح بود. نرخ پایانی این ارزها در خاتمه معاملات امکان تفاوت با ارقام ذکر شده را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.