تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 13:21
کد خبر : 42819

سفر مقام آمریکایی به ونزوئلا

سفر مقام آمریکایی به ونزوئلا

آرمان شرق:رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا قرار است به منظور آنچه که سخنگوی وی “ارزیابی وضعیت کنونی” خوانده به ونزوئلا سفر کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سخنگوی سناتور باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا که یک جمهوری خواه است گفته که این قانونگذار در روزهای آینده این سفر

آرمان شرق:رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا قرار است به منظور آنچه که سخنگوی وی “ارزیابی وضعیت کنونی” خوانده به ونزوئلا سفر کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سخنگوی سناتور باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا که یک جمهوری خواه است گفته که این قانونگذار در روزهای آینده این سفر را به ونزوئلا انجام خواهد داد. با این حال این سخنگو در پاسخ به درخواست رویترز تاریخ دقیق این سفر را اعلام نکرد.

این سخنگو خاطر نشان کرد،‌ کورکر در این سفر با مقامهای آمریکایی، مقامهای ونزوئلایی، نمایندگان اپوزیسیون ونزوئلا و نمایندگان پارلمان و گروه‌های جامعه مدنی این کشور دیدار خواهد کرد.

او همچنین قرار است با نمایندگان گروه موسوم به گروه بوستون، یک شبکه از قانونگذاران آمریکایی و ونزوئلایی که از سال ۲۰۰۰ تا کنون روابط میان دولت کاراکاس و مخالفان را حفظ کرده‌اند دیدار کند.

کورکر آخرین بار در ماه مه به ونزوئلا سفر کرد تا آزادی جاشوا هولت، شهروند آمریکایی به زندان افتاده در ونزوئلا را فراهم سازد.

آمریکا چندی پیش تحریم های جدیدی را علیه چهره‌هایی در ونزوئلا از جمله همسر نیکولاس مادورو رئیس جمهور این کشور و چند تن دیگر از همپیمانان ارشد وی اعمال کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.