تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 18:31
کد خبر : 97948

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند: به دنبال تحول در روابط عمومی هستیم

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند: به دنبال تحول در روابط عمومی هستیم

آرمان شرق-گروه ارتباطات:مدیر روابط‌عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در نشست با روزنامه نگاران و نمایندگی های مطبوعات، گفت: در مدیریت جدید به دنبال ارائه روش‌های نوین و تحول در روابط عمومی هستیم.

آرمان شرق-گروه ارتباطات:مدیر روابط‌ عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در نشست با روزنامه نگاران و نمایندگی های مطبوعات، گفت: در مدیریت جدید به دنبال ارائه روش‌های نوین و تحول در روابط عمومی هستیم.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند: به دنبال ارائه روش‌های نوین و تحول در روابط عمومی هستیم

حمید بحرینی در نشست هم اندیشی و هم فکری با اهالی مطبوعات ضمن بیان اینکه می بایست با کمک رسانه تحولات جدیدی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند با استفاده از ظرفیت رسانه ها می تواند به اهداف کلان سازمانی خود دست یابد.

بحرینی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد قائل به انحصار و یا جناح و عقیده خاصی در تعامل و ارائه خدمات به جامعه رسانه ای منطقه نباشیم؛ چرا که هدف اصلی ما اغناء شهروندان در زمینه شفاف سازی است.

پیگیری تشکیل خانه مطبوعات، کمک به احیای دوباره رسانه های مکتوب، تشکیل تعاونی مسکن، برگزاری جشنواره مطبوعات، ارائه اطلاعات به تحلیل گران و جوامع نخبگانی منطقه، تدوین سند کاربردی برای روابط عمومی، تشکیل آژانس عکاسی توسط عکاسان خبری با کمک روابط عمومی، برون سپاری متوازن مسئولیت های حوزه ارتباطات و در نظر گرفتن رپرتاژ آگهی برای کمک به چاپ، نشر و توزیع مطبوعات محلی در راستای بالا بردن شمار کمی و کیفی گونه های مختلف اطلاع رسانی در کنار خبرگزاری ها و پایگاه های خبری منطقه از جمله مباحثی بود که توسط اهالی مطبوعات مطرح و خواهان رسیدگی و پیگیری به این موارد شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.