تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 22:22
کد خبر : 78328

نماینده مجلس:طبق لایحه «صیانت» با هرگونه شایعه پراکنی برخورد خواهد شد

نماینده مجلس:طبق لایحه «صیانت» با هرگونه شایعه پراکنی برخورد خواهد شد

آرمان شرق- امیرآبادی، نماینده مجلس: هفته آینده بررسی لایحه «صیانت» در مجلس آغاز می‌شود در این قانون با هرگونه شایعه پراکنی که امنیت ملی را به خطر می‌ اندازد برخورد خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد با واکسن‌هراسی در استان، گفت: هفته آینده لایحه صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس آغاز می‌شود و برخورد با نکات این چنینی در آن قانون پیش‌بینی شده است.

امیرآبادی، نماینده مجلس: هفته آینده بررسی لایحه «صیانت» در مجلس آغاز می‌شود در این قانون با هرگونه شایعه پراکنی که امنیت ملی را به خطر می‌ اندازد برخورد خواهد شد نماینده مجلس: طبق لایحه «صیانت» با هرگونه شایعه پراکنی برخورد خواهد شد نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد با واکسن‌هراسی در استان، گفت: هفته آینده لایحه صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس آغاز می‌شود و برخورد با نکات این چنینی در آن قانون پیش‌بینی شده است.

به گزارش «انتخاب»؛ احمد امیرآبادی فراهانی در جریان بازدید از مراکز درمانی و واکسیناسیون قم، اضافه کرد: درکنار برخورد با واکسن هراسی با هر گونه شایعه پراکنی در موضوعات مختلف که امنیت ملی را به خطر می‌ اندازد بر اساس این قانون برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.