تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 11:16
کد خبر : 67399

نامزد نهایی اصلاح طلبان بر اساس نظر سنجی‌های معتبر ملی معرفی خواهد شد

نامزد نهایی اصلاح طلبان بر اساس نظر سنجی‌های معتبر ملی معرفی خواهد شد

ارمان شرق- این لیست توسط اعضای مجمع عمومی و صرف نظر از اعلام کاندیداتوری افراد تهیه شده است چنانچه به غیر از دو سه نفر از این ۱۴ نفر، بقیه افراد اعلام کاندیداتوری نکرده اند، لذا در دعوت از این افراد نامزدی آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص خواهد شد و طبیعتا افراد غیر نامزد از بین این ۱۴ نفر حذف خواهد شد.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: لیست ۱۴ نفره معرفی شده، نامزد‌های نهایی نیستند؛ نامزد نهایی بر اساس نظر سنجی‌های معتبر ملی در ایام تبلیغات و بعد از مناظرات انتخاباتی معرفی خواهد شد.

لیست ۱۴ نفره، نامزد‌های نهایی اصلاحات نیستندخانم آذر منصوری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما و در تشریح جزئیات انتشار لیست ۱۴ نفره نامزد‌های این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: افراد معرفی شده نامزد‌های نهایی جبهه اصلاحات ایران نیستند.
وی با اشاره به مصوبات پیشین مجمع عمومی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (ناسا) افزود: طبق این مصوبه؛ نمایندگان احزاب و اعضای حقیقی مجمع عمومی باید روز شنبه کاندیدا‌های مدنظر خود را به دبیرخانه جبهه معرفی می‌کردند، لذا اسامی ۱۴ نفره اعلام شده نیز براساس فراوانی افراداعلام شده از سوی اعضا معرفی شدند.
خانم آذر منصوری تعیین نامزد نهایی جبهه اصلاحات ایران را منوط به استماع و بررسی برنامه‌های نامزد‌های این جبهه دانست و گفت: ما از روز دوشنبه وارد فرآیند گفتگو، پرسش و پاسخ و ارائه برنامه از سوی افراد لیست ۱۴ نفره خواهیم شد و طبق آیین نامه مصوب جبهه در موعد مقرر (یعنی قبل از ثبت نام) رای گیری دوباره برای تعیین افراد واجد شرایط از میان این ۱۴ نفر انجام می‌گیرد و منتخبان از سوی جبهه اصلاحات برای ثبت نام معرفی خواهند شد.
سخنگوی جبهه اصلاحات ایران تصریح کرد: بر اساس لیست نامزد‌های تایید شده، کاندیدایی که در ایام تبلیغات و بعد از مناظرات انتخاباتی بیشترین رای را در نظر سنجی‌ها معتبر ملی از آن خود کند، به عنوان نامزد جبهه اصلاحات ایران به مردم معرفی خواهد شد.
وی همچنین درباره احتمال عدم کاندیداتوری برخی افراد لیست ۱۴ نفره جبهه اصلاحات نیز گفت: این لیست توسط اعضای مجمع عمومی و صرف نظر از اعلام کاندیداتوری افراد تهیه شده است چنانچه به غیر از دو سه نفر از این ۱۴ نفر، بقیه افراد اعلام کاندیداتوری نکرده اند، لذا در دعوت از این افراد نامزدی آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص خواهد شد و طبیعتا افراد غیر نامزد از بین این ۱۴ نفر حذف خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.