تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 12:58
کد خبر : 66920

خبرمهم و فوری:رییسی نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نمی شود

خبرمهم و فوری:رییسی نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نمی شود

ارمان شرق- اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا نظر آقای رییسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تغییر نکرده و ایشان قصد شرکت در انتخابات را ندارند؟ گفت: قبلا اعلام شده و همان پاسخ قبلی است و فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است.

ایسنا نوشت: سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال ایسنا مبنی براینکه آیا نظر آقای رییسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تغییر نکرده و ایشان قصد شرکت در انتخابات را ندارند؟ گفت: قبلا اعلام شده و همان پاسخ قبلی است و فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است.
غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری روز سه شنبه ۷ اردیبهشت، گفت: موج چهارم کرونا بی رحمانه در کشور جولان می‌دهد و از کادر درمانی کشور که مجاهدانه و شبانه روزی در جهت درمان بیماران تلاش می کنند و بزودی واکسن ایرانی به جامعه ما تقدیم خواهند کرد، تشکر می کنم. ان‌شاءالله ستاد ملی مقابله با کرونا تدابیر لازم برای جلوگیری از ابتلا و پیشگیری از این ویروس را اتخاذ خواهند کرد و البته مردم نقش اساسی را دارند.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا نظر آقای رییسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تغییر نکرده و ایشان قصد شرکت در انتخابات را ندارند؟ گفت: قبلا اعلام شده و همان پاسخ قبلی است و فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.