تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 22:48
کد خبر : 63413

قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران به شورای حکام

قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران به شورای حکام

ارمان شرق- این قطعنامه ضد ایرانی به احتمال زیاد قرار است روز جمعه در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به رأی گذاشته شود و طبق ادعای این منابع دیپلماتیک قطعنامه مذکور در شورای حکام به تصویب خواهد رسید.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است که سه کشور اروپایی عضو برجام، تصمیم دارند تا قطعنامه ضد ایرانی خود را به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کنند.
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک امروز (دوشنبه)  اعلام کرد که سه کشور اروپایی عضو برجام (انگلیس، فرانسه و آلمان) با وجود هشدار‌های ایران و روسیه، تصمیم دارند قطعنامه ضد ایرانی خود که از حمایت آمریکا نیز برخوردار است را به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کنند.

طبق نسخه‌ای از این قطعنامه که خبرنگار خبرگزاری فرانسه آن را دیده است، در این قطعنامه ضمن این که اقدام ایران در توقف اجرای پروتکل الحاقی و تعلیق بخشی از بازرسی‌های آژانس در ایران محکوم شده است، از ایران درخواست خواهد شد تا به صورت فوری به از سرگیری اجرای پروتکل الحاقی بپردازد.

این قطعنامه ضد ایرانی به احتمال زیاد قرار است روز جمعه در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به رأی گذاشته شود و طبق ادعای این منابع دیپلماتیک قطعنامه مذکور در شورای حکام به تصویب خواهد رسید.       منبع :خبرگزاری میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.