تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 16:41
کد خبر : 155722

احتمال اعلام نتیجه انتخابات تا آخر شب

احتمال اعلام نتیجه انتخابات تا آخر شب

آرمان شرق-گروه سیاست:سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مردم سالاری دینی حضور مردم پای صندوق رای است، گفت: دولت بدون هیچ دخالتی درحال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات صیانت از آرای مردم در انتخابات است و امیدوار هستیم که تا آخر شب یا فردا صبح نتایج اعلام شود.

احتمال اعلام نتیجه انتخابات تا آخر شب

 مخبر: نتیجه انتخابات شاید تا آخر شب اعلام شود


سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم است.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: یاد رییس جمهور شهید را گرامی می‌داریم و الان نبودش را حس می‌کنیم و حضور بنده در ستاد انتخابات به این دلیل است که از اقدامات وزارت کشور تشکر کنم، زیرا مهیا کردن شرایط کشور  در این مدت کوتاه بسیار سخت است.

وی افزود: اقدامات رای گیری در کشور توسط وزارت کشور، وزارت ارتباطات و شورای نگهبان به صورت منظم در حال انجام شدن است و تا این لحظه نسبت به هفته گذشته حضور مردم در پای صندوق رای بهتر بوده است.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مردم سالاری دینی حضور مردم پای صندوق رای است، گفت: دولت بدون هیچ دخالتی درحال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات صیانت از آرای مردم در انتخابات است و امیدوار هستیم که تا آخر شب یا فردا صبح نتایج اعلام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.