تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 23:23
کد خبر : 145719

ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی

ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی گل‌محمدی که در بازی قبلی پرسپولیس علی نعمتی را از دست داد و مدافع چپ سرخ‌ها با کارت قرمزی که از داور گرفت، به‌اجبار در این بازی به سکو‌ها منتقل خواهد شد. میلاد سرلک هم باتوجه به شرایطی که در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین برایش به‌وجود آمد بازی با نساجی را از دست داده است.

ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی در لیگ برتر

یحیی گل‌محمدی برای چیدن بازیکنان اصلی خودش مقابل نساجی در چند پست به دردسر افتاده است.

شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲) به مصاف هم می‌روند. یحیی گل‌محمدی که در بازی قبلی پرسپولیس علی نعمتی را از دست داد و مدافع چپ سرخ‌ها با کارت قرمزی که از داور گرفت، به‌اجبار در این بازی به سکو‌ها منتقل خواهد شد. میلاد سرلک هم باتوجه به شرایطی که در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین برایش به‌وجود آمد بازی با نساجی را از دست داده است.

 ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و نبیل باهویی وارد زمین می‌شود.

البته باتوجه به مصدومیت نصفه‌ونیمه‌ای که برای فرجی به‌وجودآمده این احتمال می‌رود که وحدت هنانوف به‌جای او در ترکیب اصلی قرار بگیرد. همچنین اگر سینا اسدبیگی به‌جای مسعود ریگی در کنار سروش رفیعی بازی کرد نباید چندان متعجب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.