تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 16:46
کد خبر : 101800

صفار هرندی: یکی از قدرت‌های نوظهوریم!

صفار هرندی: یکی از قدرت‌های نوظهوریم!

آرمان شرق- گروه سیاست:صحنه جهان عوض شده و زمان تغییر به سمت کاهش اقتدار آمریکا و افزایش اقتدار کشورها و قدرت‌های نوظهور فرارسیده است که ما یکی از آنها هستیم.

آرمان شرق- گروه سیاست:صحنه جهان عوض شده و زمان تغییر به سمت کاهش اقتدار آمریکا و افزایش اقتدار کشورها و قدرت‌های نوظهور فرارسیده است که ما یکی از آنها هستیم.

صفار هرندی: یکی از قدرت‌های نوظهوریم!

مشکلات آزاردهنده است اما انتهای تحمل این سختی‌ها، رستگاری و راحتی است!/ یکی از قدرت‌های نوظهوریم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا محمد حسین صفارهرندی شب گذشته در همایش سیاسی جهاد تبیین و راهکارهای هم‌افزایی در تحولات اخیر که به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه قم برگزار شد، اظهار کرد: باید دقت کنیم که رژیم گذشته کشور و ملت را در چه جایگاهی در مقایسه با دیگر کشورها نشانده بود و اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران در کدام نقطه دانش و فناوری جهان قرار دارد.

او با بیان اینکه در زمان پهلوی، کشورمان قابل قیاس با کشورهای قدرتمند نبود، عنوان کرد: امروز در حوزه علم و دانش بین ۱۵ کشور برتر جهان هستیم و در نانو تکنولوژی به چهارم جهان رسیدیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: دوران افول قدرت آمریکا و غرب فرا رسیده است و چهره‌های شاخص سیاسی جهان مدت‌هاست که این موضوع را بازگو کرده‌اند. آمریکا در سال‌های اخیر حتی یکجا هم موفق نشده و ناکام مانده است و این نشانه‌ی افول قدرتش است.

او تصریح کرد: ما امروز به مراتب قوی‌تر از آمریکا هستیم؛ اول انقلاب وقتی جنگ شد، ما برای صیانت از شهرهایمان امکانات و نیروی آموزش دیده نداشتیم ولی بعداز مدتی همه این‌ها را خودمان فراهم کردیم، خودمان استراتژی نبرد نوشتیم و خودمان تسلیحات‌مان را ساختیم.

صفار هرندی با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی که ما امروز از آن دفاع می‌کنیم بر سر زبان همه آزادی‌خواهان دنیا افتاده است، افرود: مشکلات داریم و مشکلات واقعا آزاردهنده است، اما انتهای تحمل این سختی‌ها و حرکت و ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی، رستگاری و راحتی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: وقتی بتوانیم با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان بسیاری از نیازهای پیشین‌مان را برطرف کنیم، این یعنی داریم در مسیر رستگاری قدم برمی‌داریم.

او خاطرنشان کرد: صحنه جهان عوض شده و زمان تغییر به سمت کاهش اقتدار آمریکا و افزایش اقتدار کشورها و قدرت‌های نوظهور فرارسیده است که ما یکی از آنها هستیم./اقتصادنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.