تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 8:53
کد خبر : 153390

گل گهر، بازنده مطلق در آزادی مقابل استقلال

گل گهر، بازنده مطلق در آزادی مقابل استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:گل گهر سیرجان تاکنون با امتیاز از وزرشگاه آزادی خارج نشده است.

گل گهر، بازنده مطلق در آزادی مقابل استقلال

گل گهر، بازنده مطلق در آزادی مقابل استقلال

 ورزش سه-ج استقلال در آخرین بازی خود در آزادی باید به مصاف گل گهری برود که آمار بسیار ضعیفی مقابل آبی‌ها در تهران دارد. این دو تیم در حالی برای پنجمین بار درورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که هر ۵ مصاف قبلی (لیگ برتر و جام حذفی) با برتری استقلال به پایان رسیده است.

اولین مصاف دو تیم به میزبانی استقلال در مهر ماه ۱۳۹۸ و لیگ نوزدهم برگزار شد که در پایان استقلال با استراماچونی به اولین برد لیگ برتری‌اش رسید. هرویه میلیچ و مهدی قایدی گلزنان آبی‌ها در آن دیدار بودند.

دومین مصاف دو تیم در آزادی در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد. جایی که استقلال با مجیدی و گل گهر با قلعه نویی به مصاف هم رفتند و در پایان استقلال با دو گل مهدی پور و مرادمند با نتیجه  ۲ بر ۰ به برتری رسید.

2026851

سومین دیدار دو تیم در آزادی در نیمه نهایی جام حذفی و تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد و در پایان استقلال با دو پنالتی وریا غفوری با نتیجه دو بر یک از سد گل گهر گذشت و راهی فینال شد.

چهارمین بازی در اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار شد که یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای دو تیم بود. دیداری که ابتدا استقلال با گل یامگا از گل گهر پیش افتاد اما مرتضی تبریزی دروازه آبی‌ها را باز کرد و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه دنبال می‌شد، یک پنالتی جنجالی به سود آبی‌ها اعلام شد تا یامگا دومین گل خودش را بزند و استقلال سه امتیاز حساس را دشت کند.

و در نهایت پنجمین و آخرین دیدار دو تیم در آزادی در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و در نهایت با کامبک رویایی آبی‌ها، استقلال با گلزنی رضا میرزایی و کوین یامگا در دقایق ۹۰ و ۹۵ تک گل سهرابیان برای گل گهر را پاسخ داد تا یکی از شیرین‌ترین بردهای استقلال تحت هدایت ساپینتو رقم بخورد.

2026852

نتایج استقلال و گل گهر در ورزشگاه آزادی:
استقلال ۲-۱ گل گهر
استقلال ۲-۰ گل گهر
استقلال ۲-۱ گل گهر
استقلال ۲-۱ گل گهر
استقلال ۲-۱ گل گهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.