تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 23:24
کد خبر : 132524

کریستین پانوچی در تهران برای مذاکره با استقلال

کریستین پانوچی در تهران برای مذاکره با استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:کریستین پانوچی مربی سرشناس ایتالیایی قرار است برای انجام مذاکرات به تهران بیاید.در همین راستا باشگاه استقلال به دنبال انجام اقدامات لازم برای حضور بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا در کشورمان است و قرار است ویزای این مربی با همکاری وزارت امور خارجه صادر شود.به هرحال باید منتظر ماند و دید که در روزهای پیش روی هفته جاری، مدیریت آبی‌ها چه تصمیمی می‌گیرد و سرانجام سکان این تیم به گزینه ایرانی می‌رسد یا یک مربی خارجی استقلال را در لیگ بیست و سوم هدایت خواهد کرد.

کریستین پانوچی در تهران برای مذاکره با استقلال

اتفاقات امروز باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید هواداران این تیم را غافلگیر و سردرگم کرده، به طوریکه هنوز مشخص نیست چه کسی برای فصل جدید روی نیمکت آبی می‌نشیند.

این درحالی است که با اعلام مدیران باشگاه، معرفی سرمربی جدید تا پایان امشب قریب الوقوع بود اما به هرصورت این اتفاق نیفتاد تا پروسه معرفی سرمربی استقلال، پیچیدگی‌های جدید‌تری را به خود ببیند.

درحالیکه به نظر می‌رسد نکونام و استقلال برای دومین بار و پیش از انجام مذاکرات جدی به پایان راه رسیدند و از طرفی در گوشه و کنار صحبت از ساکت الهامی یا محمد ربیعی است، بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال دوباره به سمت گزینه‌های خارجی رو کرده و ممکن است به زودی مذاکراتش را در این زمینه آغاز کند.

به همین خاطر گفته می‌شود، کریستین پانوچی مربی سرشناس ایتالیایی قرار است برای انجام مذاکرات به تهران بیاید.

در همین راستا باشگاه استقلال به دنبال انجام اقدامات لازم برای حضور بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا در کشورمان است و قرار است ویزای این مربی با همکاری وزارت امور خارجه صادر شود.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که در روزهای پیش روی هفته جاری، مدیریت آبی‌ها چه تصمیمی می‌گیرد و سرانجام سکان این تیم به گزینه ایرانی می‌رسد یا یک مربی خارجی استقلال را در لیگ بیست و سوم هدایت خواهد کرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.