تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 7:03
کد خبر : 152809

پرسپولیس در آستانه جذب آلوز

پرسپولیس در آستانه جذب آلوز

آرمان شرق-گروه ورزش: یکی از گزینه های جذاب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی، ستاره پرتغالی باشگاه تراکتور محسوب می شود. آلوز در این فصل نیز حسابی گل کاشته و حالا مشتریان پر و پا قرصی دارد. هر دو باشگاه پایتخت به دنبال جذب این هافبک خلاق و تاثیرگذار هستند. شنیده ها حکایت از آن دارد که قرمزهای تهرانی به این ستاره نزدیک تر شده اند.

پرسپولیس در آستانه جذب آلوز

پرسپولیس در آستانه هایجک بمب استقلال

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مهندس پرتغالی تراکتور را جذب کند. ریکاردو آلوس، با واقعیت معنایی عنوان مهندس تراکتور را دارد و نقش حیاتی در ترکیب تیم دارد. این هافبک پرتغالی در فصل گذشته توانست با ثبت ۱۲ پاس گل، به عنوان بهترین پاسور لیگ توانایی خود را ثابت کند و فصل موفقی را به پایان برساند.

این بازیکن در فصل جاری نیز به روند ارسال پاس گل‌های خود ادامه داد و تا به اینجای فصل موفق شده ۱۰ پاس گل را برای بازیکنان تراکتور ارسال کند و از این حیث در صدر جدول قرار دارد. این بازیکن تا به اینجا فصل یکی از موثرترین بازیکنان لیگ بوده و باعث شده از همین حالا تیم‌های بزرگ لیگ برتر به فکر جذب این هافبک پرتغالی باشند.

از این رو شنیده می‌شود تیم فوتبال پرسپولیس برای جذب ریکاردو آلوس وارد مذاکره با تراکتور شده است. البته این بازیکن تا سال ۱۴۰۴ با تراکتور قرارداد دارد و سرخ‌پوشان پایتخت کار سختی برای دریافت رضایتنامه این بازیکن خواهند داشت.

آلوس در فصل گذشته نیز مورد توجه دیگر تیم محبوب پایتخت قرار گرفت که در نهایت باشگاه استقلال نتوانست با این بازیکن و تراکتور به توافق برسد و تراکتور تصمیم گرفت تا قرارداد او را تمدید کند. آلوز یکی از بازیکنان محبوب در بین هواداران پرشور تبریزی محسوب می‌شود و قطعا این خبر برای تی‌تی‌ها خوشایند نیست.

بابایی-یامگا

اصرار یامگا برای بازگشت به ترکیب استقلال!

با وجود آسیب‌دیدگی، مدافع – هافبک فرانسوی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که برای بازگشت به میادین تلاش خواهد کرد.

یامگا در تمرینات استقلال به کادر فنی اعلام کرده که دلتنگ بازی کردن بوده و حاضر است با یک چشم هم بازی کند. با این وجود و با توجه به دستور پزشکان، مدافع فرانسوی استقلال مجوز بازی ندارد.

قرار است آخرین بررسی‌ها از چشم یامگا توسط پزشکان صورت بگیرد و اگر نتایج مثبت بود برای فصل آینده آماده بازی کردن شود.

 ۴ بازیکن استقلال در خطر از دست دادن دیدار با نساجی

۴ بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در صورت دریافت کارت در دیدار با فولاد بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر را از دست می‌دهند.

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، فردا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

مهرداد محمدی، ابوالفضل جلالی، محمدحسین مرادمند و امید حامدی فر ۴ بازیکن استقلال هستند که در صورت دریافت کارت در بازی فردا، بازی هفته بیست و هشتم تیم خود را از دست خواهند داد.

تیم‌های استقلال و فولاد از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

هاشمی-نسبچ

 استقلالی‌ها به دنبال شکست رای محکومیت هاشمی نسب

مسئولان باشگاه استقلال به دنبال ارسال لایحه دفاعی برای مربی تیم خود هستند تا بتوانند از او در دیدارهای باقی مانده استفاده کنند.

مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با ذوب آهن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود همراه شد.

در همین خصوص واحد حقوقی باشگاه استقلال به دنبال ایجاد دفاعی نامه ای است تا محرومیت هاشمی نسب لغو شود و از او در دیدار های باقی مانده استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.