تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 8:12
کد خبر : 155006

پرسپولیس در آستانه تمدیدقرارداد پورعلی‌گنجی، ترابی و اسماعیلی‌فر

پرسپولیس در آستانه تمدیدقرارداد پورعلی‌گنجی، ترابی و اسماعیلی‌فر

آرمان شرق-گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس در اولین گام قصد دارد مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر را پای میز مذاکره بنشاند و قرارداد جدیدی را پیش‌روی آنها بگذارد. به نظر می‌رسد گروه دوم شامل عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و سروش رفیعی خواهد بود که شاید تمدید قرارداد با این نفرات ساده‌تر از گروه اول باشد و به همین دلیل سرخپوشان قصد دارند کار خود را با سه ستاره پیش ببرند.

پرسپولیس در آستانه تمدیدقرارداد پورعلی‌گنجی، ترابی و اسماعیلی‌فر

آغاز نقل و انتقالات پرسپولیس با سه قرارداد!

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپولیس این روزها به خبرسازترین تیم فوتبال ایران تبدیل شده و در میان سکوت نقل و انتقالاتی سایر مدعیان، اخبار اصلی پنجره تابستانی را به خود اختصاص داده است. اگرچه مسئله اصلی سرخپوشان، موضوع انتخاب سرمربی است اما تکمیل لیست ۲۰ نفره بزرگسالان نیز به دغدغه مدیران باشگاه تبدیل شده است.

پرسپولیس که هنوز برای خرید بازیکن جدید اقدام رسمی و آشکار انجام نداده، در اولین گام قصد دارد قرارداد چند بازیکن کلیدی و مهم خود را تمدید کند و در این بین بعد از شکست در مذاکرات اولیه، بابت گفتگو را از طرق دیگر باز کرده و به نتایج ملموس رسیده است.

این در حالی است که عامل اصلی عدم تمدید قرارداد بازیکنان تا حالا، مشکل مالی است و حالا رضا درویش با کمک هیئت‌مدیره، موفق شده بودجه لازم را برای این موضوع تامین کند تا شمارش معکوس برای مذاکرات جدید و امضای قرارداد آغاز شود، هرچند که این سه بازیکن در انتظار اقدام معنادار باشگاه هستند.

* گروه اول تمدیدی از این هفته
باشگاه پرسپولیس در اولین گام قصد دارد مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر را پای میز مذاکره بنشاند و قرارداد جدیدی را پیش‌روی آنها بگذارد. به نظر می‌رسد گروه دوم شامل عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و سروش رفیعی خواهد بود که شاید تمدید قرارداد با این نفرات ساده‌تر از گروه اول باشد و به همین دلیل سرخپوشان قصد دارند کار خود را با سه ستاره پیش ببرند. همچنین بر اساس گفته مسئولان پرسپولیس، تمدید با پورعلی تا حد زیادی پیش رفته است.

* قانون عجیب علیه سه ستاره سرخ
نکته مهم اینکه دانیال و پورعلی مرز ۳۰ سالگی را رد کردند و مهدی ترابی هم سه ماه تا این فاصله دارد تا بر اساس قوانین جدید، پرسپولیس چاره‌ای جز امضای قرارداد یک ساله با این نفرات نداشته باشد. جالب اینکه سروش، امیری و آل‌کثیر نیز در همین موقعیت قرار دارند و پرسپولیس در مخمصه بزرگی قرار خواهد گرفت چرا که جلب نظر بازیکنانی نظیر ترابی برای تمدید در فصل آینده دوباره یک پروژه دشوار برای مدیران این باشگاه خواهد بود.

* موافقت درویش با درخواست بازیکنان
در حالی که بازیکنان پرسپولیس درخواست کردند که برای تمدید قرارداد باید تمام مطالبات آنها تسویه شود، رضا درویش با این درخواست موافقت کرده و توانسته بودجه لازم را هم برای این موضوع تامین کند تا اولین مشکل برای تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس برداشته شود.

* اقدام معنادار برای تسویه مطالبات
آنطور که مسئولان پرسپولیس می‌گویند، این باشگاه قصد دارد ۲۰ درصد باقیمانده مطالبات این فصل بازیکنان را در اختیار آنها قرار دهد و همچنین تمام پاداش‌های این فصل به بازیکنان پرداخت شود. البته قرمزها ۵۰ درصد پاداش فصل گذشته را هم طلبکار هستند که در کمال تعجب، مقامات این باشگاه مدعی‌اند این عدد نیز به صورت یکجا به بازیکنان پرداخت می‌شود.

* آخرین مانع برای تمدید قرارداد
سقف ۲۰ میلیارد تومانی پرسپولیس، آخرین مانع جدی برای تمدید قرارداد بازیکنان است. ستاره‌های پرسپولیس که پیشنهادات داخلی بهتری دارند،  امیدوار هستند در آخرین چک و چانه بتوانند باشگاه را به پرداخت رقمی بیشتر ملزم کنند که البته در مقابل رضا درویش کار سختی خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.