تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 13:14
کد خبر : 91461

پخش زنده سایت تلوبیون متعلق به صداوسیما هک شد!

پخش زنده سایت تلوبیون متعلق به صداوسیما هک شد!

آرمان شرق-سایت تلوبیون، پلتفرم پخش زنده و آرشیو شبکه‌های رادیو و تلویزیون صداوسیما، امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن از سوی یک گروه خرابکار سایبری هک شد و این گروه بر روی برنامه‌های برخی از شبکه‌های تلویزیونی از جمله سریال پلاک ۱۳ که از این طریق پخش می‌شد محتوای ضدانقلابی پخش کرد.

دیشب در حالی که برنامه‌های عادی شبکه‌های رادیو و تلویزیون ایران از سایت تلوبیون در حال پخش بود، این برنامه‌ها قطع و سپس صحنه‌هایی ضدانقلابی پخش شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سایت تلوبیون، پلتفرم پخش زنده و آرشیو شبکه‌های رادیو و تلویزیون صداوسیما، امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن از سوی یک گروه خرابکار سایبری هک شد و این گروه بر روی برنامه‌های برخی از شبکه‌های تلویزیونی از جمله سریال پلاک ۱۳ که از این طریق پخش می‌شد محتوای ضدانقلابی پخش کرد.

حساب توئیتر رسمی سایت تلوبیون اختلال در سیستم خود را تأیید کرد و در این مورد نوشت: زیرساخت تلوبیون روز ۱۱ بهمن از ۲ بامداد تا ۲۳ دچار اختلال شد و برنامه‌های چندین شبکه در این بازه زمانی، به شکل ناقص آرشیو شده است؛ آرشیو برنامه جهان‌آرا هم در کنار تعدادی از برنامه‌ها دچار مشکل شد.

تلوبیون در توئیت تازه‌تری هم خبر داد: دیروز علی‌رغم حملات سایبری گسترده، تلوبیون میزبان بیش از ۴میلیون مراجعه کاربر برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و‌ امارات بود. همچون گذشته در تلاشیم با سرویس‌دهی پایدار به ارتقای تجربه کاربری و بهبود کیفیت بپردازیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.