تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 16:09
کد خبر : 38744

نتانیاهو دوباره ایران را تهدید کرد

آرمان شرق: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود باز هم گفت که مانع از توسعه حضور ایران در سوریه خواهد شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که به حملات خود به عمق خاک سوریه ادامه می‌دهد، نشست کابینه خود را با

آرمان شرق: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود باز هم گفت که مانع از توسعه حضور ایران در سوریه خواهد شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که به حملات خود به عمق خاک سوریه ادامه می‌دهد، نشست کابینه خود را با تکرار ادعای بی‌اساس مبنی بر این شروع کرد که این رژیم برای مقابله با گسترش حضور ایران در سوریه تلاش می‌کند.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، نتانیاهو در ادامه گفت: اسرائیل مصمم به جلوگیری از حضور نظامی ایران و نیروهای مورد حمایتش در سوریه است. ما اقداماتی قوی در برابر این تلاش‌ها و دیگر تلاش‌ها برای تولید تسلیحات هدایت شونده نقطه‌زن در تمام بخش‌ها؛ نزدیک و دور اتخاذ می‌کنیم.

وی ادعا کرد که برای محافظت از امنیت سرزمین‌های اشغالی دست به چنین اقداماتی می‌زند و به آن ادامه خواهد داد.

این در حالی است که بنابر اعلام دیده‌بان حقوق بشر سوریه، رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه با حمله به استان‌های حما و طرطوس موجب کشته شدن سه سرباز و زخمی شدن ۱۳ نفر شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز به تازگی فاش کرد که در ۱۸ ماه گذشته بیش از ۲۰۰ حمله به خاک سوریه انجام داده است.

رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان تلاش می‌کند تا این حملات غیر قانونی خود به سوریه را توجیه کند. این در حالی است که مقامات ایران و سوریه بارها ضمن رد این ادعا تاکید کرده‌اند که حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت دمشق برای مقابله با گروه‌های تروریستی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.