تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 21:41
کد خبر : 43362

موضع گیری انتخاباتی محبوب ترین خواننده آمریکایی

موضع گیری انتخاباتی محبوب ترین خواننده آمریکایی

آرمان شرق:  محبوب ترین خواننده آمریکایی در فضای مجازی که با ۱۱۲ میلیون فالور در اینستاگرام رکوردار است و طرفداران فراوانی در سراسر جهان دارد، به موضع گیری سیاسی پرداخته و در برابر حزب ترامپ از نامزدهای دموکرات به حمایت پرداخت. به گزارش آرمان شرق، تیلور سویفت در آخرین پست خود در صفحه شخصی و

آرمان شرق:  محبوب ترین خواننده آمریکایی در فضای مجازی که با ۱۱۲ میلیون فالور در اینستاگرام رکوردار است و طرفداران فراوانی در سراسر جهان دارد، به موضع گیری سیاسی پرداخته و در برابر حزب ترامپ از نامزدهای دموکرات به حمایت پرداخت.

به گزارش آرمان شرق، تیلور سویفت در آخرین پست خود در صفحه شخصی و رسمی اش در اینستاگرام درباره تصمیم تازه اش نوشت: «در گذشته چندان مایل نبودم دیدگاه های سیاسی ام را آشکارا بیان کنم اما در دو سال اخیر در زندگی من و در دنیا اتفاق هایی افتاده که الان احساسی متفاوت دارم.» این پست خواننده جوان در یک ساعت اول ۳۶۰ هزار لایک خورد و تعداد لایک های آن در کمتر از ۱۲ ساعت از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار گذشت.

در بخش دیگر پست سویفت خطاب به مردم آمریکا چنین آمده است: «من همیشه رای ام را به نامزدهایی می دهم که از حقوق مردم دفاع و برای آن مبارزه کنند. در این کشور هنوز نسبت به رنگین پوستان تبعیض نژادی نظام مند اعمال می شود. نمی توانم فارغ از رنگ پوست و جنس به کسانی رای بدهم که نمی خواهند برای احقاق حقوق همه آمریکایی ها تلاش کنند. به همین دلیل رای من برای مارشا بلکبرن، نامزد جمهوریخواه مورد حمایت دانلد ترامپ نخواهد بود.»

خواننده محبوب آمریکایی ها در عین حال از دو نامزد دمکرات ایالت تنسی برای ورود به سنا و کنگره حمایت کرد و نوشت: «لطفا لطفا با نامزدهای ایالت خودتان آشنا شوید و به کسانی رای بدهید که بیش از دیگران ارزش های شما را نمایندگی می کنند. بسیاری از ما نمی توانیم نامزد یا حزبی پیدا کنیم که از هر نظر ۱۰۰ درصد با او موافق باشیم اما در هر حال باید رای بدهیم.»

سویفت که ۱۰ جایزه گرمی در کارنامه دارد، تا ابتدای سال ۲۰۱۶ بیش از ۴۰ میلیون نسخه از آلبوم هایش را فروخته و با ۱۳۰ میلیون دانلود تک آهنگ هایش در فضای مجازی، از محبوب ترین خوانندگان دنیا در عرصه دیجیتال بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.