تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 0:20
کد خبر : 134821

محرومیت افشین پیروانی لغو شد

محرومیت افشین پیروانی لغو شد

آرمان شرق-گروه ورزش:در شرایطی که هفته گذشته کمیته اخلاق طی حکمی افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس را به واسطه مصاحبه‌هایش با محرومیت ۲۰ روزه از همراهی این تیم مواجه کرده بود، او امروز با حضور در این کمیته و ارائه توضیحات، محرومیتش لغو شد.

محرومیت افشین پیروانی لغو شد

محرومیت افشین پیروانی لغو شد

سرپرست پرسپولیس با حضور در کمیته اخلاق و ارائه توضیحات، محرومیتش لغو شد.

در شرایطی که هفته گذشته کمیته اخلاق طی حکمی افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس را به واسطه مصاحبه‌هایش با محرومیت ۲۰ روزه از همراهی این تیم مواجه کرده بود، او امروز با حضور در این کمیته و ارائه توضیحات، محرومیتش لغو شد.

پیروانی به واسطه رفع محرومیتش قادر خواهد بود در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و کارهای خود را در تیم دنبال کند.

افشین پیروانی امروز با حضور در کمیته اخلاق در خصوص پرونده شکل گرفته‌ و محرومیتی که متوجه وی بود، توضیحاتی را ارائه داد.

مدیر تیم پرسپولیس بعد از اعلام قوانین مربوط به سقف قرارداد و شرایطی که تیم‌ها در نقل و انتقالات دنبال می‌کنند، صحبت‌هایی انتقادی مطرح کرده بود که با واکنش سریع کمیته اخلاق مواجه شد و وی را به مدت ۲۰ روز از همراهی تیم محروم اعلام کردند.

پیروانی که به واسطه حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و شرایط متفاوت تیم‌های قدرتمند حاضر در این رقابت‌ها نگران آینده سرخپوشان بود، در انتقاداتی که مطرح کرده بود خواهان این شده بود که عدالت در این خصوص رعایت شده و شرایط تیم‌ها برای حضوری موفق در آسیا لحاظ شود.

با این حال به نظر می‌رسد اشتباه در بیان و توضیح این مسئله باعث واکنش کمیته اخلاق شده باشد و به همین منظور با محرومیت پیروانی همراه شده بود. افشین پیروانی در توضیح این موضوع گفت: در جلسه کمیته اخلاق در این خصوص صحبت کردیم و به نقطه نظرات خوبی هم رسیدیم. با این حال خودمان هم به این موضوع اشراف داریم که اعلان قانون سقف قرارداد به موجب پیشبرد اهداف فوتبال ایران و کاهش شکایت‌ها و پرونده‌های مالی علیه باشگاه‌های ایرانی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: مسلما من هم نسبت به این موضوع و اجرای قانون و عدالت موضعی ندارم و اگر صحبت‌هایم به شکل مناسبی بیان نشده یا به شخصی برخورده است، عذرخواهی می‌کنم.

پیروانی در پایان گفت: صحبت‌های من درباره اینکه به دنبال این هستند تا پرسپولیس و استقلال از قهرمانی دور شوند به شکل درستی منعکس نشد. حضورم در تمرین تیم (دیدار تدارکاتی پرسپولیس و شمس آذر) نیز به این دلیل بود که هنوز رای کمیته اخلاق به بنده و باشگاه ابلاغ نشده بود و قصدی برای عدول از قانون نبوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.