تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 7:51
کد خبر : 124737

ماه ها عشق بیشتری در وجود خود دارند؟

ماه ها عشق بیشتری در وجود خود دارند؟

آرمان شرق-گروه جامعه:اسفند ماهی ها به شدت رومانتیک هستند؛ رمانتیکی که کمی احساس بی قراری هم در آن ها وجود دارد. آنها می توانند هر چیزی که در اطراف شماست را به شکل ایده آل در بیاورند. به شدت رویاپرداز هستند

ماه ها عشق بیشتری در وجود خود دارند؟

 

بعضی از افراد متولدین هر ماه رمانتیک تر و عاشقانه تر از بعضی ماه های دیگر رفتار می کنند.

متولدین ماه اسفند

اسفند ماهی ها به شدت رومانتیک هستند؛ رمانتیکی که کمی احساس بی قراری هم در آن ها وجود دارد. آنها می توانند هر چیزی که در اطراف شماست را به شکل ایده آل در بیاورند. به شدت رویاپرداز هستند

متولدین ماه تیر

تیر ماهی ها از همان دوران بچگی عاشق هستند. آن ها می دانند که عاشق شدن فقط یک بار رخ می دهد. در نتیجه به این احساس اهمیت زیادی می دهند. آنها پارتنر خود را خیلی جدی می گیرند و می خواهند همیشه او را ملاقات کنند و بهترین ها را برایش به وجود بیاورند.

به شدت از او مراقبت می کنند؛ البته مانند اسفند ماهی ها خیلی در دنیای فانتزی و عاشقانه خود سیر نمی کنند اما در واقعیت به شدت رومانتیک هستند.

مهر

مهرماهی ها عاشق چیزهای واقعی در زندگی هستند و می توان آن ها را یک فرد رومانتیک دانست. آنها عاشق مکالمه با عشق، درام های عاشقانه و انجام کارهای پر از شور و رمانتیک هستند و دوست دارند به کسی که به او علاقه دارند، بیش از همیشه نزدیک باشند.

آن ها به دنبال تعادل در هر چیزی می گردند اگر تعادل از دست برود، کمی حال شان خراب می شود. همیشه دوست دارند زندگی خود را رومانتیک و پرشور نگه دارند و شادی را برای طرف مثابل شان به ارمغان بیاورند.

آذر

آذر ماهی ها عاشق حس آزادی هستند و همیشه از محدودیت ها فرار می کنند و باور دارند که افراد رومانتیکی هستند، به شرطی که آزادی کامل و اختیار عمل را به آن ها بدهید؛ مخصوصاً اگر در شروع رابطه قرار گرفته اید.

مرداد

مرداد ماهی ها در نگاه اول افراد جذابی به نظر می رسند. شاید فکر کنید که رمانتیک نیستند اما نیاز دارند که طرف مقابل اطاعت بی چون و چرا از آنها داشته باشد تا آن جنبه رومانتیک از شخصیت خود را به او نشان دهند. مرداد ماهی ها دوست دارند که شو اف کنند؛ بنابراین همه ژست های عاشقانه و رمانتیک را بلدند.

با انجام این کار توجه طرف مقابل را به راحتی جذب می کنند. حتی برای این که در نظر دیگران خیلی خوب باشند، مدام گل می خرند، هدایای گران قیمت به عشق خود می دهند و می خواهند با انجام این کار عشق و عزت نفس خود را نشان دهند.

خرداد

خرداد ماهی ها در موارد نادری کار های رمانتیک انجام می دهند و خیلی به دنبال انجام کارهای رمانتیک نیستند. آن ها می دانند که عشق واقعی باید از درون نشأت بگیرد. گاهی اوقات دیوانه به نظر می رسند و کارهای عجیب و غریب می کنند اما از لحاظ رومانتیک بودن حد وسط محسوب می شوند. آن ها بیشتر روی هدفِ عشق تمرکز می کنند تا این که بخواهند خیلی در میانه راه کارهای خاصی انجام دهند.

منبع ویکی گردی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.