تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 16:06
کد خبر : 44114

قدرت نمایی پدیده جدید وزنه برداری ایران

قدرت نمایی پدیده جدید وزنه برداری ایران

آرمان شرق:«علیرضا یوسفی» وزنه بردار دسته به اضافه ۸۵ کیلوگرم ایران در بازی های المپیک ۲۰۱۸ جوانان در آرژانتین با بر جای گذاشتن رکورد مجموع ۳۸۰ کیلوگرم مدال طلا گرفت و عنوان قوی ترین پسر این بازی ها را به خود اختصاص داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، مسابقات دسته به اضافه

آرمان شرق:«علیرضا یوسفی» وزنه بردار دسته به اضافه ۸۵ کیلوگرم ایران در بازی های المپیک ۲۰۱۸ جوانان در آرژانتین با بر جای گذاشتن رکورد مجموع ۳۸۰ کیلوگرم مدال طلا گرفت و عنوان قوی ترین پسر این بازی ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، مسابقات دسته به اضافه ۸۵ کیلوگرم در بازی های المپیک نوجوانان به میزبانی بوینس آیرس آرژانتین از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) آغاز شد که یوسفی ملی پوش فوق سنگین کشورمان در رقابت با ۶ رقیب دیگر خود در نهایت با مجموع ۳۸۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.
یوسفی که مدال طلای پیکارهای قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد، در حرکت یک ضرب هر سه وزنه خود را به ثبت رساند و به ترتیب وزنه های ۱۵۰ ، ۱۵۶ و ۱۶۲ کیلوگرم را مهار کرد. «هریستو هریستوف» از بلغارستان با ثبت وزنه ۱۷۳ کیلوگرم در جایگاه نخست حرکت یک ضرب ایستاد.
این وزنه بردار مازندرانی در حرکات دو ضرب نیز ابتدا وزنه ۲۰۲ کیلوگرمی را بالای سر برد تا مدال خود را مسجل کند. سپس در دو حرکت پایانی این رقابت نفس گیر، حریف قدرتمند بلغارستان خود را مغلوب کرد و با ثبت وزنه های ۲۱۱ و ۲۱۸ کیلوگرمی مدال طلا را از آن خود کرد و به عنوان قویترین پسر بازی های المپیک نوجوانان لقب گرفت.
یوسفی ششمین مدال طلای کاروان ایران را در این بازی ها گرفت.
امیررضا عسگری دون نماینده دسته ۸۵ کیلوگرم شب گذشته در رده چهارم قرار گرفت.
رده بندی برترین وزنه برداران دسته به اضافه ۸۵ کیلوگرم به شرح زیر است:
۱- علیرضا یوسفی (ایران): یک ضرب ۱۶۲ کیلوگرم، دو ضرب ۲۱۸ کیلوگرم و مجموع ۳۸۰ کیلوگرم
۲- هریستوف (بلغارستان): یک ضرب ۱۷۳ کیلوگرم، دو ضرب ۲۰۶ کیلوگرم و مجموع ۳۷۹ کیلوگرم
۳- انزو کوریگ (هلند): یک ضرب ۱۶۲ کیلوگرم، دو ضرب ۲۰۳ کیلوگرم و مجموع ۳۶۵ کیلوگرم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.