تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 8:02
کد خبر : 144884

شهرآورد ۱۰۲؛ از دلبری VAR تا بازیکن دربی باز

شهرآورد ۱۰۲؛ از دلبری VAR تا بازیکن دربی باز

آرمان شرق-گروه ورزش:ورود امید عالیشاه به میدان باعث شد تا پرسپولیس شکل تهاجمی به خود بگیرد و بازی جذاب تر شود. این بازیکن روی هر سه صحنه مهم پرسپولیس در نیمه دوم نقش داشت. او یک گل بسیار زیبا زد و یک شوت دیدنی دیگر هم به طرف دروازه آبی پوشان روانه کرد که با اختلاف اندکی به بیرون رفت و البته که روی صحنه دیگر با بی دقتی عمل کرد.

شهرآورد ۱۰۲؛ از دلبری VAR تا بازیکن دربی باز

شفقنا ورزشی- شهرآورد ۱۰۲ از نظر کیفی به هیچ وجه چنگی به دل نزد و شاید اگر امید عالیشاه نبود شاهد یکی از بدترین دربی های تاریخ پایتخت می بودیم.

دربی بزرگ پایتخت برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

باوجود آنکه دو تیم در این بازی حساس به پیروزی نیاز داشتند اما در نهایت تلاش آنها جز تساوی به دنبال نداشت که این بیشتر سپاهان را خوشحال کرد و باعث شد تا آنها بایک بازی کمتر فاصله خود را با صدر جدول رده بندی تنها به یک امتیاز کاهش دهند.

دربی که تنها دو کارگردان داشت

دربی ۱۰۲ یکی از کسل کننده ترین و بی رمق ترین دربی ها تاریخ بود. از همان ابتدای بازی کاملا روشن بود که استقلال تنها به دنبال بازی دفاعی و ایجاد موقعیت روی ارسال های بلند است و پرسپولیسی ها هم باوجود آنکه کنترل توپ را در اختیار داشتند اما برابر خط دفاعی پرشمار استقلال راه به جایی نمی بردند.

بازی از نظر فنی در سطح بسیار پایینی برگزار شد و اصلا جذابیت یک دربی را نداشت.

ورود امید عالیشاه به میدان باعث شد تا پرسپولیس شکل تهاجمی به خود بگیرد و بازی جذاب تر شود. این بازیکن روی هر سه صحنه مهم پرسپولیس در نیمه دوم نقش داشت. او یک گل بسیار زیبا زد و یک شوت دیدنی دیگر هم به طرف دروازه آبی پوشان روانه کرد که با اختلاف اندکی به بیرون رفت و البته که روی صحنه دیگر با بی دقتی عمل کرد.

عالیشاه با گلی که به ثمر رساند بار دیگر نشان داد که یک بازی دربی باز است و گل زدن به استقلال را تبحر دارد. اگر عالیشاه به این بازی نمی رسید این چند صحنه مهم هم رخ نمی داد.

VAR

و اما کارگردان دوم زمین VAR بود که به تنهایی چند دقیقه از وقت بازی را تلف کرد. داور روی سه صحنه به کمک VAR تصمیم گرفت و همین باعث شد تا نفس میلیون ها هوادار و بیننده در سینه ها حبس شود. بنیادی فر هیجکدام از این صحنه ها را پنالتی تشخیص نداد اما کمک داور ویدئویی صحنه سوم را پنالتی گرفت و استقلال آن را  تبدیل به گل نکرد.

دربی ۱۰۲ بازی جذاب و زیبایی نبود و شاید اگر عالیشاه نبود شاهد این چند صحنه جذاب هم نمی شدیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.