تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 0:37
کد خبر : 94267

شمارش معکوس برای توافق وین/ متن توافق نهایی شد

شمارش معکوس برای توافق وین/ متن توافق نهایی شد

آرمان شرق -گروه سیاست: آمریکا و اروپا بدانند، اگر موارد مورد انتظار مجلس در توافق وجود نداشته باشد، نمایندگان ملت این توافق را نمی‌پذیرند. اجازه نابودی منافع ملی را نمی‌دهیم. در جلسه شورای امنیت ملی، متن نهایی توافق آورده شده است، قرار بود در همین هفته توافق را اعلام کنند.

آرمان شرق -گروه سیاست: آمریکا و اروپا بداند، اگر موارد مورد انتظار مجلس در توافق وجود نداشته باشد، نمایندگان ملت این توافق را نمی‌پذیرند. اجازه نابودی منافع ملی را نمی‌دهیم. در جلسه شورای امنیت ملی، متن نهایی توافق آورده شده است، قرار بود در همین هفته توافق را اعلام کنند.

حجت الاسلام نبویان عضو کمیسیون اصل ۹۰ در گفتگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در وین گفت: متن توافق وین نهایی شده است. قرار بود در همین هفته توافق شود. نمایندگان با توافقی که منافع ملت را جلب نکند مخالفت می‌کنند.

وی افزود: فروش نفت و جابجایی پول آن مورد انتظار ما در توافق است. باید به ما تضمین دهند که از برجام خارج نشده، تحریم جدید ایجاد نکرده و مکانیزم ماشه را اجرایی نمی‌کنند، قانون مجلس باید اجرا شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ گفت: متاسفانه شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار نیست تحریم‌های آیسا و کاتسا برداشته شود، تضمین عدم خروج و عدم استفاده از مکانیزم ماشه نیز در توافق وجود ندارد.

نبویان گفت: آمریکا و اروپا بداند، اگر موارد مورد انتظار مجلس در توافق وجود نداشته باشد، نمایندگان ملت این توافق را نمی‌پذیرند. اجازه نابودی منافع ملی را نمی‌دهیم. در جلسه شورای امنیت ملی، متن نهایی توافق آورده شده است، قرار بود در همین هفته توافق را اعلام کنند./ دانشجو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.