تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 7:45
کد خبر : 130484

شرکت فولاد مبارکه و ثبت ۵ رکورد جدید

شرکت فولاد مبارکه و ثبت ۵ رکورد جدید

آرمان شرق-گروه اقتصاد:شرکت فولاد مبارکه توانست در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم این شرکت با تولید ۸۰۰ هزار و ۱۵۰ تن تختال در اردیبهشت، رکورد قبلی ماهانه تولید خود را به میزان ۷۸۶ هزار و ۱۰۲ تن در فروردین ماه، پشت سر بگذارد.

شرکت فولاد مبارکه و ثبت ۵ رکورد جدید

همچنین فولادمردان ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه نیز با تولید ۵۱۰ هزار و ۴۸ تن کلاف گرم در اردیبهشت ۱۴۰۲، رکورد ماهانه جدیدی را به ثبت رساندند و رکورد قبلی فروردین ۱۴۰۲ به‌میزان ۵۰۸ هزار و ۳۰۶ تن را ارتقا دادند.
سومین رکورد این شرکت در اردیبهشت ۱۴۰۲ در واحد احیاء مستقیم فولاد سبای فولاد مبارکه به ثبت رسید و فولاد سبا با تولید ۱۴۲ هزار و ۵۰ تن آهن اسفنجی توانست رکورد ماهانه جدیدی را به ثبت برسانند و رکورد قبلیِ ۱۴۰ هزار و ۲۳ تنیِ شهریور ۱۴۰۱ را ارتقا دهد.
در ادامه رکورد‌های شرکت فولاد مبارکه در زمینه تولید، در آخرین روز از دومین ماه سال پرسنل این شرکت موفق به ثبت رکود تولید ماهانه ۱۰ هزارو ۶۱۶ تن کلاف خام قلع‌اندود شدند تا رکورد قبلی شهریور ۱۴۰۱ که به‌میزان ۱۰ هزارو ۴۶۰ تن بود را پشت سر بگذارند.
آخرین و پنجمین رکورد در شرکت فولاد مبارکه به همت تلاشگران شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و با تولید ۳۱ هزار و ۲۳ تن ورق گالوانیزه در اردیبهشت ۱۴۰۲ به ثبت رسید و این شرکت موفق شد رکورد قبلی فروردین ۱۴۰۲ را که به‌میزان ۲۷ هزار و ۲۱۲ تن به ثبت رسیده بود، ارتقا دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.