تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 - 8:22
کد خبر : 153448

سورپرایز ویژه اوسمار برای جدال با شمس آذر

سورپرایز ویژه اوسمار برای جدال با شمس آذر

آرمان شرق-گروه ورزش: اما اکنون برای جدال با شمس آذر، اوسمار ویرا تفکرات متفاوتی را در ذهن دارد. احتمال قابل پیش‌بینی این است که او بعد از تغییراتی که داشته و عملکرد نفرات تعویضی، از آنها در ترکیب اصلی سود ببرد. با این حال گفته می‌شود سرمربی برزیلی با تفکراتی متفاوت پا به این بازی خواهد گذاشت تا شاید حتی باعث سورپرایز هواداران این تیم نیز شود.

سورپرایز ویژه اوسمار برای جدال با شمس آذر

سرمربی پرسپولیس تنها دو دیدار دیگر برای دستیابی به قهرمانی فاصله دارد و به دنبال بهره بردن از این فرصت طلایی است.

سورپرایز ویژه اوسمار برای جدال با شمس آذر

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس بعد از برد جالب توجه هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان و دستیابی به صدر جدول، اکنون برای تکمیل فصل فوق العاده خود تنها دو بازی دیگر پیش رو دارد و باید برابر شمس آذر و مس رفسنجان قرار گرفته و فارغ از نتیجه رقیب، در صورت دستیابی به نتیجه قهرمان شود.

بازی هفته گذشته این تیم اما با اتفاقات عجیبی همراه بود؛ باخت سه گله در نیمه اول و جدال با استقلال خوزستان می‌توانست به طور قطعی دست آنها را از جام کوتاه کند. موضوعی که البته با تصمیمات بین نیمه اوسمار ویرا و تعویض‌هایی که داشت در ادامه با تغییر نتیجه بزرگی همراه شد و آنها یک برد تاریخی را به نام خود کردند.

خروج فرشاد فرجی، سروش رفیعی و مسعود ریگی از ترکیب تیم برای نیمه دوم و حضور وحید امیری، علی نعمتی و محمد خدابنده‌لو، در نهایت باعث تغییر ریتم سرخ‌ها در ۴۵ دقیقه دوم شد تا آنها سه گل دریافتی را با چهار گل جبران کنند و به صدر جدول تکیه بزنند.

2027322

اما اکنون برای جدال با شمس آذر، اوسمار ویرا تفکرات متفاوتی را در ذهن دارد. احتمال قابل پیش‌بینی این است که او بعد از تغییراتی که داشته و عملکرد نفرات تعویضی، از آنها در ترکیب اصلی سود ببرد. با این حال گفته می‌شود سرمربی برزیلی با تفکراتی متفاوت پا به این بازی خواهد گذاشت تا شاید حتی باعث سورپرایز هواداران این تیم نیز شود.

برای این موضوع باید تا ساعاتی پیش از بازی منتظر ماند و دید برنامه این مربی برای دستیابی به سه امتیازی که شاید کار تیمش برای قهرمانی را یکسره کند چه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.