تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 20:05
کد خبر : 154685

سرمربی آژاکس در راه پرسپولیس؟

سرمربی آژاکس در راه پرسپولیس؟

آرمان شرق-گروه ورزش:‌یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر، گفت: مذاکرات اولیه صورت گرفته است و منتظر هستیم تا این مربی هلندی شرایط خود را برای همکاری اعلام کند تا آن را بررسی و تصمیم‌گیری کنیم. امیدواریم بهترین اتفاق برای پرسپولیس و هوادارانش رخ دهد.

سرمربی آژاکس در راه پرسپولیس؟

رونمایی از گزینه جدید پرسپولیس؛ سرمربی آژاکس جانشین اوسمار می‌شود؟

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس برای جانشینی سرمربی برزیلی سابق تیم فوتبال این باشگاه، به سراغ سکاندار مطرح یک تیم اروپایی رفته است.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، بعد از قهرمانی تیم قوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر انتظار می‌رفت قرارداد اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان با این تیم تمدید شود اما این مربی اعلام کرد که به ایران بازنخواهد گشت تا بدین ترتیب اوسمار و پرسپولیس خیلی زود به پایان راه برسند.

از همان روزهای نخست باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با گزینه‌های مدنظرش برای جانشینی اوسمار آغاز کرد و نام‌های همچون دراگان اسکوچیچ، پیرت شگرت و ماتزاری نیز به عنوان گزینه هدایت سرخ‌پوشان به گوش می‌رسید که همه آنها به دلایل مختلف منتفی شدند.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که یان فنت شیپ، سرمربی هلندی و ۶۰ ساله که فصل پیش آژاکس را از منطقه سقوط در لیگ هلند نجات داد، جدی‌ترین گزینه سرخ‌پوشان برای جانشینی اوسمار ویرا است. این مربی هلندی پیش از آژاکس هدایت تیم ملی یونان و همچنین باشگاه زوله هلند و ملبورن استرالیا را برعهده داشت. تنها افتخار این مربی به سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد که با ملبورن موفق شد قهرمان جام حذفی استرالیا شود.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر، گفت: مذاکرات اولیه صورت گرفته است و منتظر هستیم تا این مربی هلندی شرایط خود را برای همکاری اعلام کند تا آن را بررسی و تصمیم‌گیری کنیم. امیدواریم بهترین اتفاق برای پرسپولیس و هوادارانش رخ دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.