تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 19:44
کد خبر : 155371

زمان اخذ رای تا ساعت ۲۴ تمدید شد

زمان اخذ رای تا ساعت ۲۴ تمدید شد

آرمان شرق-گروه سیاست:محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور لحظاتی قبل با حضور در جمع خبرنگاران  اعلام کرد: بنا به دستور وزیر کشور زمان اخذ رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

زمان اخذ رای تا ساعت ۲۴ تمدید شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تمدید زمان اخذ رای تا ساعت ۲۴ در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان – محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور لحظاتی قبل با حضور در جمع خبرنگاران  اعلام کرد: بنا به دستور وزیر کشور زمان اخذ رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

وی گفت: با تشکر از حضور مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با توجه به گزارش‌های دریافتی از شهرستان‌های سراسر کشور مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان اخذ رای و نظر به موافقت وزیر محترم کشور، انتخابات به مدت دوساعت تمدید می‌شود.

رای‌گیری در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه داخلی و ۳۴۴ شعبه خارج از کشور برگزار می‌شود و مدارک لازم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، برخلاف انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که رای گیری با ۵ مدرک قابل انجام بود، در این انتخابات تنها شناسنامه و کارت ملی در اخذ رای قابل پذیرش است و در ۳۴۴ شعبه اخذ رای خارج از کشور نیز رای‌گیری با گذرنامه نیز قابل انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.