تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 10:49
کد خبر : 150993

رشد تراز وتجارت در اسفند

رشد تراز وتجارت در اسفند

آرمان شرق-گروه اقتصاد: خالص درآمد کارمزد وتجارت در دوره ۱۲ ماهه برابر با ۱۱،۷۱۴ میلیارد تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است

رشد تراز وتجارت در اسفند

بانک تجارت در اسفند، درآمد تسهیلات ۸،۳۰۱ میلیارد تومانی را گزارش داد که به نسبت ماه گذشته با افزایش ۳۴ درصدی همراه بوده است. همچنین رقم درآمد تسهیلات این بانک در اسفند به نسبت میانگین ۱۱ ماهه ابتدایی با ۳۹ درصد افزایش همراه بوده است.
رشد تراز وتجارت در اسفند
به گزارش خبرنگار اخباربانک، در بخش هزینه سپرده‌ها نیز وتجارت رقم ۵،۷۴۹ میلیارد تومان سود علی‌الحساب به سپرده‌گذاران پرداخت کرده که به نسبت ماه قبل ۷ درصد افزایش و نسبت به میانگین سال حدود ۲۷ درصد افزایش داشته است.
با توجه به افزایش بیشتر درآمد تسهیلات نسبت به هزینه‌ سپرده‌ها، تراز عملیاتی وتجارت در ماه اسفند با حدود ۲۱۹ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته به ۲،۵۵۱ میلیارد تومان رسیده است. پس از تراز عملیاتی ۵ هزار میلیارد تومانی وتجارت در اسفند سال گذشته، این بیشترین میزان تراز عملیاتی تسهیلات بانک می‌باشد.
در مجموع بانک تجارت در دوره ۱۲ ماهه، ۷۳،۹۲۰میلیارد تومان درآمد تسهیلات شناسایی کرده و با ۵۵،۵۴۷ میلیارد هزینه سود سپرده ها که گزارش کرده است، به خالص درآمد ۱۸،۳۷۳میلیارد تومانی در این دوره رسیده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۲ درصدی همراه بوده است.
خالص درآمد کارمزد وتجارت در دوره ۱۲ ماهه برابر با ۱۱،۷۱۴ میلیارد تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.