تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 17:00
کد خبر : 34444

راهکار به زانو درآمدن ایران از نگاه رادیو اسرائیل!

آرمان شرق: رادیو اسرائیل مدعی شد: با استفاده از اقتصاد تغییرات خوبی رخ می‌دهد و ایران به زانو در خواهد آمد. تنها چماق موجود در حال حاضر، اقتصاد ایران است. به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایلنا، امروز- سه‌شنبه- رادیو اسرائیل به نقل از یک منبع آگاه و ارشد در اسرائیل مدعی شد جامعه

آرمان شرق: رادیو اسرائیل مدعی شد: با استفاده از اقتصاد تغییرات خوبی رخ می‌دهد و ایران به زانو در خواهد آمد. تنها چماق موجود در حال حاضر، اقتصاد ایران است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایلنا، امروز- سه‌شنبه- رادیو اسرائیل به نقل از یک منبع آگاه و ارشد در اسرائیل مدعی شد جامعه اطلاعاتی اسرائیل نسبت به تحریم‌ها و نتیجه آنها برای تغییر عمده در ایران و مجبور کردن ایران به نشستن پای میز مذاکره برای یک توافق دیگر، خوشبین است.

این مقام ارشد که نامش برده نشده مدعی شد: «ما می‌خواهیم شاهد تغییر در سیاست‌های ایران باشیم اما هیچ راهی برای اینکه بفهمیم چقدر برای چنین تغییری زمان لازم است، وجود ندارد. تنها چماق موجود در حال حاضر، اقتصاد ایران است.»

وی در ادامه رویاپردازی‌های خود گفت: «با استفاده از اقتصاد، تغییرات خوبی رخ می‌دهد و ایران به زانو در خواهد آمد. در حال حاضر ایران ضعیف و پرتنش است.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.