تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 9:10
کد خبر : 136524

راز بازیکن عراقی استقلال؟

راز بازیکن عراقی استقلال؟

آرمان شرق-گروه ورزش:اگر چه منتظر محمد ۲۳ساله رقم قرارداد خیلی بالایی ندارد، اما با توجه به قانون سقف بودجه نمی‌تواند به این تیم بپیوندد. این در حالی است که شایعاتی مطرح شده است که منتظر محمد توسط علی خطیر، سرپرست باشگاه استقلال به کادر فنی این تیم معرفی شده بود و در لیست نکونام قرار نداشت.

راز بازیکن عراقی استقلال؟

تسنیم : این روزها در باشگاه استقلال اتفاقات عجیبی می‌افتد که از آن جمله می‌توان به بازگشت بازیکنانی که قراردادشان فسخ شده بود، اشاره کرد، بر این اساس آرمان رمضانی و امید حامدی‌فر دو بازیکنی که از استقلال جدا شده بودند به‌دلیل کمبود بازیکن بار دیگر به این تیم بازگشتند، اتفاقی که شاید در دنیا کمتر شاهد آن باشیم. هواداران استقلال هنوز در شوک این اخبار بودند که خبر می‌رسد منتظر محمد، هافبک عراقی جدید آبی‌پوشان نیز در آستانه جدایی قرار گرفته است! ماجرا از این قرار است که مسوولان استقلال به‌بهانه اینکه رقم قراردادها از سقف تعیین‌شده سازمان لیگ برای باشگاه‌ها بیشتر است، به کادر فنی اعلام کرده بودند نمی‌توانند بازیکن جدید بگیرند، ضمن اینکه یکی، دو بازیکن نیز باید جدا شوند.
اگر چه منتظر محمد ۲۳ساله رقم قرارداد خیلی بالایی ندارد، اما با توجه به قانون سقف بودجه نمی‌تواند به این تیم بپیوندد. این در حالی است که شایعاتی مطرح شده است که منتظر محمد توسط علی خطیر، سرپرست باشگاه استقلال به کادر فنی این تیم معرفی شده بود و در لیست نکونام قرار نداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.