تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 21:20
کد خبر : 42649

دلایل دانشگاه آزاد برای اخراج فائزه هاشمی

آرمان شرق: پس از آنکه خبر اخراج دو دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد توسط فائزه یکی از دختران وی مطرح شد ، حال دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای درباره اخراج توضیح داده است . به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، درنامه ای به امضای احمدرضا نجفی رئیس دبیرخانه هیات

آرمان شرق: پس از آنکه خبر اخراج دو دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد توسط فائزه یکی از دختران وی مطرح شد ، حال دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای درباره اخراج توضیح داده است .

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، درنامه ای به امضای احمدرضا نجفی رئیس دبیرخانه هیات استان تهران این دانشگاه، چهار دلیل در باره آنچه تخلف در جذب دکتر فائزه هاشمی به عنوان هیات علمی در واحد پردیس نامیده می شود، ذکر شده است .

دراین نامه آمده است: هیچ مدرکی مبنی بر انجام مصاحبه عمومی در پرونده مشاورالیه موجود نیست و موضوع جذب وی در شورای جذب طرح نشده است و دراین خصوص مستندات در پرونده وجود ندارد.

در ادامه آمده است: نتیجه ارزشیابی از ۱۶۵ برابر ۸۲.۰۳ یعنی زیر ۵۰ درصد و در پرونده مدرکی دال بر قبولی در مصاحبه علمی موجود نیست.

همچنین می افزاید: شرکت در فراخوان ۹۲۱ خالی از اشکال نیست زیرا حداکثر سن قاعدتا در فراخوان باید ۴۰ سال باشد در صورتی که مشاورالیه متولد ۱۳۴۱.۱۰.۱۷ است، هم درزمان ثبت نام درفراخوان ۵۱ سال بوده است و در گزینه بند یک فراخوان ۹۲۱ اعلام شده است «شرایط سنی را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.