تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 19:20
کد خبر : 43499

خبر خوش برای طرفداران گوشی سامسونگ/تصاویر

آرمان شرق: انتظار می رود که سامسونگ از گوشی تاشوی Galaxy F خود در سال ۲۰۱۹ رونمایی کند، ویژگی های این گوشی ماه آینده منتشر خواهد شد. به گزارش آرمان شرق، مدیر عامل بخش تلفن همراه سامسونگ، دی جی کو، ماه گذشته طی مصاحبه ای به CNBC گفته بود که گوشی تاشوی سامسونگ به نام

آرمان شرق: انتظار می رود که سامسونگ از گوشی تاشوی Galaxy F خود در سال ۲۰۱۹ رونمایی کند، ویژگی های این گوشی ماه آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش آرمان شرق، مدیر عامل بخش تلفن همراه سامسونگ، دی جی کو، ماه گذشته طی مصاحبه ای به CNBC گفته بود که گوشی تاشوی سامسونگ به نام Galaxy F احتمال دارد که در ماه نوامبر رونمایی شود. اما همانطور که بعدا مشخص شد این خبر عملی نشد و سامسونگ انتظار ندارد که ماه آینده از این گوشی رونمایی کند.

اما همانطور که بعدا اشاره شد این خبر نادرست بود. سامسونگ انتظار ندارد که ماه آینده را برای رونمایی این گوشی انتخاب کند. در عوض اعلام کرده که ممکن است برخی از مشخصات این گوشی را در کنفرانس سازندگان سامسونگ در تاریخ ۷ نوامبر منتشر کند.

احتمال رونمایی گوشی تاشوی سامسونگ در سال 2019

تبدیل گوشی به تبلت با Galaxy F

آخرین شایعاتی که از گوشی Galaxy F وجود داشت، نمایشگر ۴.۶ اینچی در هنگام استفاده به عنوان گوشی و اسکرین ۷.۳ اینچی در هنگام استفاده به عنوان تبلت است. تغییر این دستگاه از گوشی به تبلت با تا کردن گوشی و صفحه نمایش به دست می آید. ماه گذشته بود که شایعاتی منتشر شد که این گوشی های تاشو از یک قطعه کوچک تاشو درون خود استفاده می کنند.

نمایشگرهای Galaxy F مجهز به صفحه نمایش مقاوم گوریلا گلس نخواهند بود. در عوض سامسونگ از یک صفحه پلیمید شفاف تولید شده توسط کمپانی Sumitomo Chemical بهره مند خواهد شد. این صفحات از اسکرین گوریلا گلس انعطاف پذیر ترند و مناسب یک گوشی قابل انعطاف هستند.

احتمال رونمایی گوشی تاشوی سامسونگ در سال 2019

به نظر می رسد که برنامه زمانی سامسونگ برای انتشار این گوشی سال ۲۰۱۹ باشد، اما نزدیک به این سال، جزئیاتی از این گوشی را منتشر خواهد کرد و Galaxy F را در نمایشگاه الکترونیک مصرف کنندگان در لاس وگاس عرضه خواهد کرد. طی ماه بعدی پرچمداران کهکشانی سامسونگ یعنی Galaxy S10 و Galaxy S10+ ممکن است در جریان رویداد MWC در بارسلونا معرفی شوند.

منبع: کالا سودا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.