تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 13:33
کد خبر : 49380

جنگ جهانی ستارگان در اروپا / برنامه امشب مسابقات حساس لیگ قهرمانان اروپا

جنگ جهانی ستارگان در اروپا / برنامه امشب مسابقات حساس لیگ قهرمانان اروپا

آرمان شرق:هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می شود. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، بعد از برگزاری مسابقات باشگاهی در لیگ ها و کشورهای مختلف، حالا دوباره از امشب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته می شود و مسابقات هفته پنجم مرحله گروهی در ۴

آرمان شرق:هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می شود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، بعد از برگزاری مسابقات باشگاهی در لیگ ها و کشورهای مختلف، حالا دوباره از امشب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته می شود و مسابقات هفته پنجم مرحله گروهی در ۴ گروه E تا H با انجام ۸ بازی به انجام می رسد.

گروه E:

مطابق هفته های قبل در ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه دو بازی برگزار می شود. آاِک آتن میزبان آژاکس خواهد بود. این دیدار از گروه پنجم برگزار می شود. تیم هلندی ۸ امتیازی است و در صورت پیروزی مقابل رقیب بدون امتیاز خود صعودش به مرحله بعد را قطعی می کند. نماینده یونان هم برای حفظ شانس خود برای رسیدن به سهمیه لیگ اروپا باید حریف خود را شکست دهد.

دیگر بازی گروه پنجم هم از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه بین دو تیم بایرن مونیخ و بنفیکا برگزار می شود. بایرن با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و با یک امتیاز هم صعود خود را قطعی خواهد کرد. شاگردان نیکو کواچ در این گروه به چیزی جز سرگروهی فکر نمی کنند. بنفیکا هم برای حفظ شانس خود برای کسب عنوان دومی می بایست دست به کار بزرگی بزند و باواریایی ها را در خانه شان زمین گیر کند. اتفاقی که در این فصل کم رخ نداده است.

گروه F:

در گروه ششم هر دو بازی به صورت همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز می شود. هوفنهایم میزبان شاختار دونتسک اوکراین است.تیمهای سوم و چهارم جدول در حالی در ورزشگاه ویرسول آره نا به مصاف هم می روند که برنده این مسابقه می تواند همچنان برای کسب عنوان دومی بخت داشته باشد و همچنین در صورت ناکامی در رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی، بخت اول برای رسیدن به لیگ اروپا نام بگیرد.

دیگر دیدار هم بین لیون و من سیتی در ورزشگاه ژرلاند خواهد بود. من سیتی با ۹ امتیاز صدرنشین است و با یک تساوی صعودش قطعی خواهد شد و با برد هم تیم پپ گواردیولا یک هفته زودتر صدرنشینی اش را هم صد در صد می کند. در سوی مقابل لیون برای حفظ مقام دوم با یک تساوی هم کارش راه می افتد اما برای اینکه خیالش از بابت صعود راحت شود باید مانند شاختار، سیتی را شکست دهد. کاری که اصلا ساده به نظر نمی رسد.

گروه G:

دیدار زسکامسکوی روسیه و ویکتوریا پلژن جمهوری چک دومین بازی ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه امشب خواهد بود. یک جدال کاملا شرقی بین دو تیمی که می دانند راهی مرحله بعد نمی شوند و رقابتشان برای کسب سهمیه لیگ اروپا است. البته که نماینده روسیه اندک شانسی برای رسیدن به مرحله بعد دارد اما این شانس بسیار کم و اندک است. زسکا با یک تساوی می تواند سهمیه اروپای خود را گارانتی کند و البته در صورت برد می تواند به یک معجزه برای رفتن به مرحله بعد فکر کند. در سوی مقابل تیم پلژن هم فقط با برد می تواند به صعود به لیگ اروپا فکر کند. در غیر این صورت ماموریت آنها با شکست مواجه می شود.

رم و رئال مادرید هم حساس ترین بازی امشب را از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به انجام می رسانند. هر دو تیم ۹ امتیازی هستند. رئال به خاطر دو گل خورده کمتر، صدرنشین است و حالا باید در ورزشگاه المپیکو رو در روی تیم دی فرانچسکو قرار بگیرد. برنده این بازی تا حد زیادی سرگروه خواهد شد و بازنده به احتمال خیلی زیاد مشکلی برای کسب عنوان دومی نخواهد داشت؛ علی الخصوص اگر بازنده رئال مادرید نام داشته باشد. چرا که آنها در هفته آخر باید در خانه خودی به میدان بروند.

گروه H:

و در نهایت گروه هشتم. هر دو بازی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شروع می شود. یوونتوس در خانه خود به مصاف والنسیا می رود.رقابت در این گروه بسیار شدیدی دنبال می شود. یووه با کسب حداقل امتیاز هم صعودش به مرحله بعد را قطعی می کند اما برای سرگروهی می بایست خفاش ها را شکست دهد. در سوی مقابل نماینده اسپانیا هم برای شگفتی سازی لازم است یووه را مانند من یو در خانه اش شکست دهد. آنها با برد در این دیدار می توانند به یک امتیازی یووه برسند و به بازی آخر مقابل شیاطین سرخ بیندشیند.

در دیگر بازی من یونایتد باید در خانه خود به مصاف تیم یک امتیازی یانگ بویز برود. قائدتا تیم مورینیو برای پیروزی در این دیدار کار سختی ندارد. آنها با برد احتمالی می توانند ۱۰ امتیازی شوند و در صورت نبردن والنسیا، صعودشان را مسجل کنند. با این حال توقف من یو و یا برد یانگ بویز معادلات گروه را پیچیده می کند و تیم سوئیسی را وارد کارزار خواهد کرد و از طرفی همه چیز را به هفته آخر موکول می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.