تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 7:48
کد خبر : 85398

تدبیر دولت برای مدیریت تبلیغات محیطی /حضور عجیب تلویزیون در کارگروه حل مشکل!

تدبیر دولت برای مدیریت تبلیغات محیطی /حضور عجیب تلویزیون در کارگروه حل مشکل!

آرمان شرق- نکته دارای ابهام این کارگروه حضور تلویزیون برای تبلیغات محیطی است. صدا و سیما که نشان داده اعتقادی به پرداخت حق پخش ندارد، با حضور در این کارگروه آیا قرار است ظرفیت جدید مشارکتی برای تبلیغات محیطی ایجاد کند یا قرار است از این اقبال جدید درآمدزایی برای فوتبال بهره بگیرد؟ این پرسشی ست که هنوز پاسخش روشن نیست.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اظهار داشت: امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر، جلسه هیئت دولت به همراه رئیس جمهور و همه اعضای کابینه تشکیل شد. بحث‌ها و بندهای مختلفی مورد بررسی قرار گرفت. بخشی از موضوعات به تصویب رسید و برخی هم برای بررسی بیشتر به کارگروه‌هایی واگذار شد.

سخنگوی دولت به اختلاف اخیر در مورد تبلیغات محیطی اشاره کرد و گفت: از جمله مسائلی که قرار شد به کارگروهی برگردد و تصمیم‌گیری در مورد آن صورت بگیرد، بحث اختلاف چند ساله بر سر حق تبلیغات محیطی فوتبال بین فدراسیون فوتبال، صدا و سیما و وزارت ورزش است.

بهادری تصریح کرد: مقرر شد کارگروهی متشکل از همین ۳ حوزه تشکیل شود و تصمیم مشترکی را به هیئت وزیران ارائه کنند.

نکته دارای ابهام این کارگروه حضور تلویزیون برای تبلیغات محیطی است. صدا و سیما که نشان داده اعتقادی به پرداخت حق پخش ندارد، با حضور در این کارگروه آیا قرار است ظرفیت جدید مشارکتی برای تبلیغات محیطی ایجاد کند یا قرار است از این اقبال جدید درآمدزایی برای فوتبال بهره بگیرد؟ این پرسشی ست که هنوز پاسخش روشن نیست./ خبرانلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.