تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 15:58
کد خبر : 44243

جزئیات وام دانشجویی جدید بانک مهر ایران

آرمان شرق:بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور تسهیل دانشجویان در دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه و کاهش مراجعات غیرضروری به شعب بانک، نحوه بهره‌مندی از این وام را اعلام کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، لازم است تا دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سامانه صندوق

آرمان شرق:بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور تسهیل دانشجویان در دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه و کاهش مراجعات غیرضروری به شعب بانک، نحوه بهره‌مندی از این وام را اعلام کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، لازم است تا دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سامانه صندوق رفاه دانشجویان این وزارتخانه درخواست خود را ثبت کنند.

دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه ساجد به آدرس https://sajed.iau.ir نسبت به درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه دانشجویی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقدام کنند.

پس از تایید درخواست دانشجویان توسط صندوق رفاه دانشجویان (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دانشگاه آزاد سلامی)، آنها می‌توانند برای افتتاح حساب و تشکیل پرونده تسهیلاتی به نزدیک‌ترین شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.