تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 14:40
کد خبر : 40013

جزئیات تفاهم نامه وزارت کار با سازمان برنامه و بودجه

جزئیات تفاهم نامه وزارت کار با سازمان برنامه و بودجه

آرمان شرق:این تفاهم‌نامه‌ها با هدف افزایش مهارت و اشتغال‌پذیری جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی و تسهیل در جذب و به‌کارگیری جوانان در بنگاه‌های اقتصادی منعقد شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، دقایقی قبل یادداشت تفاهمی به‌ منظور اجرایی شدن برنامه‌های اشتغال با موضوع ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در سال  ۱۳۹۷ بین سازمان برنامه و

آرمان شرق:این تفاهم‌نامه‌ها با هدف افزایش مهارت و اشتغال‌پذیری جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی و تسهیل در جذب و به‌کارگیری جوانان در بنگاه‌های اقتصادی منعقد شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، دقایقی قبل یادداشت تفاهمی به‌ منظور اجرایی شدن برنامه‌های اشتغال با موضوع ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در سال  ۱۳۹۷ بین سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

همچنین یادداشت تفاهم دیگری با موضوع برنامه‌های افزایش اشتغال نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص بین این سازمان با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه‌ها با هدف افزایش مهارت و اشتغال‌پذیری جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی و تسهیل در جذب و به‌کارگیری جوانان در بنگاه‌های اقتصادی امضا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.