تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 12:05
کد خبر : 42556

جدیدترین رده بندی تیم های باشگاهی جهان/صعود پرسپولیس و استقلال در جدول

آرمان شرق:در جدید‌ترین رده‌بندی بهترین‌های تیم‌های جهان، پرسپولیس، استقلال و ذو‌ب‌آهن به ترتیب ۷، ۲ و ۱۰ رده صعود کردند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، در جدید‌ترین رده‌بندی بهترین‌ تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان که توسط سایت کلاب‌ورلدرنکینگ اعلام شد، پرسپولیس ۳۰۹۶ امتیاز گرفت و از رده ۱۹۸ به ۱۹۱ بهترین‌های جهان صعود

آرمان شرق:در جدید‌ترین رده‌بندی بهترین‌های تیم‌های جهان، پرسپولیس، استقلال و ذو‌ب‌آهن به ترتیب ۷، ۲ و ۱۰ رده صعود کردند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، در جدید‌ترین رده‌بندی بهترین‌ تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان که توسط سایت کلاب‌ورلدرنکینگ اعلام شد، پرسپولیس ۳۰۹۶ امتیاز گرفت و از رده ۱۹۸ به ۱۹۱ بهترین‌های جهان صعود کرد و ۷ پله بالاتر رفت.همچنین استقلال، با کسب ۳۰۲۹ امتیاز از رده ۱۹۹ تا ۱۹۷ یعنی ۲ پله صعود داشت. ذوب‌آهن اصفهان با ۲۱۹۶ امتیاز از رده ۲۹۶ تا ۲۸۶یعنی ۱۰ پله صعود کرد در حالیکه سایپا با ۱۱۸۱ امتیاز از رده ۴۹۹ تا ۵۰۸ نزول کرد.تراکتورسازی تبریز نیز با ۱۰۰۵ امتیاز از رده ۵۶۱ تا ۵۵۶ بالا آمد.

در این گزینش همچنین رئال مادرید با ۱۵۴۸۹ امتیاز بهترین تیم جهان شد.بارسلونا با ۱۴۵۰۱ امتیاز و اتلتیکومادرید با ۱۳۳۰۶ امتیاز دوم و سوم شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.