تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 20:17
کد خبر : 139171

تفتیش بدنی و وسایل خبرنگاران/ تست وار در ورزشگاه آزادی

تفتیش بدنی و وسایل خبرنگاران/ تست وار در ورزشگاه آزادی

آرمان شرق-گروه ورزش:تدابیر امنیتی برای ورود به ورزشگاه در بالاترین سطح حتی برای اصحاب رسانه و افراد دارای آی دی کارت انجام می شود.

تفتیش بدنی و وسایل خبرنگاران/ تست وار در ورزشگاه آزادی

جی پلاس؛ تمام تجهیزات، وسایل و خود خبرنگاران هنگام ورود به ورزشگاه آزادی مورد تفتیش دستگاهی و بدنی قرار می گیرند. در مقابل درب اصلی استادیوم که محل ورود خبرنگاران است، خودروی سیاری قرار داده شده که همانند تهجیزات فرودگاهی وسایل خبرنگاران باید روی ریل قرار گرفته و توسط دستگاه مورد بررسی قرار بگیرند.

علاوه بر این کوله، کیف و هر وسیله دیگری که درون دستگاه قرار داده شده، باز شده و به دقت مورد بررسی قرار می گیرد. خود خبرنگاران هم مورد تفتیش بدنی قرار گرفتند. اتفاقی که ناشی از حساسیت های به وجود در روزهای گذشته است.

حاشیه پرسپولیس

ماموران حفاظت ورزشگاه در پاسخ به این سوال که چرا این اقدام برای خبرنگاران و افراد دارای آی دی کارت انجام می شود، می گویند به ما دستور داده شده تا تمامی افراد بدون هیچ گونه استثنایی مورد تفتیش بدنی قرار گیرند و همه چیز حتی داخل کیف و کوله ها مورد بررسی قرار گیرد.

تست وار در ورزشگاه آزادی

اسکوربورد ورزشگاه جهت تست نتیجه VAR به کار گرفته شد. برای دقایقی نتایج نهایی بازبینی ویدئویی مورد آزمایش قرار گرفت. عبارات NO GOAL، OFFSIDE، NO PENALTY و … به ترتیب روی اسکوربورد به نمایش در آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.