تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 5:18
کد خبر : 84889

کدام بازیکنان پرسپولیسی می‌شوند؟

کدام بازیکنان پرسپولیسی می‌شوند؟

آرمان شرق- با این حساب، پرسپولیسی‌ها به دنبال بازیکن خارجی جدید در پست پلی‌میکر هستند. این در حالی است که برخی می گویند غیر از یک بازیکن خارجی، یک بازیکن ایرانی هم مدنظر کادرفنی است و به زودی برای جذب بازیکنی که بتواند سطح فنی تیم را بالا ببرد، برنامه ریزی می شود

کدام بازیکنان پرسپولیسی می‌شوند؟

سرخپوشان پایتخت برای ادامه قدرت نمایی در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ قصد دارند لیست بازیکنان را تقویت کنند.

آنها برای این کار، فعلا دو بازیکن جوان تاجیکستانی را در تمرینات خود اضافه کرده‌اند تا پس از تسویه حساب با گابریل کالدرون و باز شدن پنجره نقل و انتقالات خود، آنها را در باقی بازی‌ها در اختیار داشته باشند.

با این حال فعالیت کادر فنی برای پیدا کردن بازیکنان جدید ادامه دارد و آنها حداقل یک هافبک دیگر می‌خواهند که به احتمال قریب به یقین، این بازیکن هم خارجی است. حمید مطهری مربی پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه خود، پرده از هدف اصلی کادر فنی از بازیکن مدنظرشان برداشت و صراحتا از عدم وجود یک یار بازیساز خبر داد.

با این حساب، پرسپولیسی‌ها به دنبال بازیکن خارجی جدید در پست پلی‌میکر هستند. این در حالی است که برخی می گویند غیر از یک بازیکن خارجی، یک بازیکن ایرانی هم مدنظر کادرفنی است و به زودی برای جذب بازیکنی که بتواند سطح فنی تیم را بالا ببرد، برنامه ریزی می شود./منبع : خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.