تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 18:56
کد خبر : 47033

به دنبال تغییر نظام نیستیم,توافق تازه می خواهیم

به دنبال تغییر نظام نیستیم,توافق تازه می خواهیم

آرمان شرق: «ناثان تک» سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه آمریکا خواهان تغییر نظام در ایران نیست مدعی شد ما خواهان توافق جدید با تهران هستیم که همه موضوعات را شامل شود. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا ، تک در گفت و گوی ویدیویی با شبکه خبری المیادین ادعا کرد

آرمان شرق: «ناثان تک» سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه آمریکا خواهان تغییر نظام در ایران نیست مدعی شد ما خواهان توافق جدید با تهران هستیم که همه موضوعات را شامل شود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا ، تک در گفت و گوی ویدیویی با شبکه خبری المیادین ادعا کرد که تحریم ها، مواد غذایی و پزشکی را استثنا کرده است و ملت ایران را هدف قرار نمی دهد.
این درحالیست که تحریم یک جانبه و محاصره غیرقانونی آمریکا به اعتقاد محافل امریکایی و اروپایی مردم ایران را نشانه گرفته است.

دونالد ترامپ ۱۸ اردیبهشت ماه یکجانبه از توافق هسته ای خارج شد چرا که این توافق بین المللی را به نفع واشنگتن و رژیم صهیونیستی نمی دانست.

تک مدعی شد که ایران مایل به بازگشت به میز مذاکرات نیست و از این رو اعمال تحریم ها ضروری است.

وی با اذعان به اقدام یکجانبه و محاصره ملت ایران با ابزار تحریم ها اضافه کرد که آمریکا نتایج تحریم ها علیه ایران را زیر نظر دارد و بر اساس آن اقدام مقتضی به عمل خواهد آمد.

سخنگوی وزارتخارجه آمریکا با به فراموشی سپردن نقش آمریکا و متحدان منطقه ای آن همانند عربستان در حمایت از گروه های تروریستی و افراط گرا در منطقه و حمایت دایمی از منافع اسرائیل ادعا کرد که آمریکا خواهان تغییر نظام در ایران نیست اما می خواهد که ایران رفتارش را تغییر دهد.

درحالی که اقدام سلطه جویانه و خصمانه واشنگتن علیه ایران به عنوان یک کشور مستقل بین المللی مورد انتقاد محافل بین المللی و کشورهای جهان است و این محافل تحریم ها را علیه و آسیب زننده به ملت می دانند، آمریکا تلاش می کند تا این اقدام خود را با ادعاهای واهی توجیه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.