تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 19:15
کد خبر : 40257

بزرگ ترین برج استرالیا با طراحی بسیار زیبا و خاص/تصاویر

بزرگ ترین برج استرالیا با طراحی بسیار زیبا و خاص/تصاویر

آرمان شرق: بعد از رونمایی از طرح برج “ستون فقرات سبز” در مسابقات طراحی‌های بین المللی در روز چهارشنبه، این اثر به عنوان برنده مسابقات معرفی شد. این برج‌ با درختان  و گیاهان بسیار زیادی پوشیده شده و در ملبورن به عنوان بلندترین برج استرالیا نام گرفته است. به گزارش آرمان شرق، زمان ساخت طرح پیشنهادی

آرمان شرق: بعد از رونمایی از طرح برج “ستون فقرات سبز” در مسابقات طراحی‌های بین المللی در روز چهارشنبه، این اثر به عنوان برنده مسابقات معرفی شد. این برج‌ با درختان  و گیاهان بسیار زیادی پوشیده شده و در ملبورن به عنوان بلندترین برج استرالیا نام گرفته است.

به گزارش آرمان شرق، زمان ساخت طرح پیشنهادی این برج که بنام “ستون فقرات سبز “نام گذاری شده است، در سال ۲۰۲۰ به پایان خواهد رسید که شامل دو برج اصلی است که بلند ترین آن به بیش از ۳۵۶ متر ارتفاع دارد. این سازه بخشی از برنامه جدید توسعه  در جنوب ملبورن است که پیش بینی می‌شود هزینه‌ای بیش از ۱.۴ میلیارد دلار دربر داشته باشد.

این برج پیچ خورده علاوه بر ایجاد فضای مسکونی و تجاری،امکانات عمومی و فضای باز را به همراه باغچه‌ای با درختان پر شاخ و برگ در دسترس بازدید کنندگان قرار خواهد داد.

گفتنی است؛ رفتن به این برج حسی به شما دست می‌دهد که گویا به دور شهر میچرخید. این برج چشم‌اندازی عالی به شهر ملبورن خواهد داد.

بلندترین آسمان خراش در استرالیا

بلندترین آسمان خراش در استرالیا

بلندترین آسمان خراش در استرالیا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.