تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 18:23
کد خبر : 134809

بازی تدارکاتی پرسپولیس با استقلال خوزستان و پیکان

بازی تدارکاتی پرسپولیس با استقلال خوزستان و پیکان

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی گل‌محمدی تصمیم دارد مردان خود را فردا (یک‌شنبه) به مصاف استقلال خوزستان ببرد. برای روز دوشنبه هم بازی تدارکاتی با تیم فوتبال پیکان تدارک دیده شده است. سرخپوشان روز سه‌شنبه هم به اردویی می‌روند که قرار است پایان بخش آن یک بازی تدارکاتی در روز جمعه باشد و نام حریف، بعد از نهایی شدن، متعاقبا اعلام خواهد شد.

بازی تدارکاتی پرسپولیس با استقلال خوزستان و پیکان

سه بازی تدارکاتی در دستور کار پرسپولیس تا پایان هفته

بازیکنان پرسپولیس هفته پرفشار فوتبالی را در پیش دارند که با سه بازی تدارکاتی همراه خواهد بود.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی یک هفته پرفشار فوتبالی را در پیش دارد که در جریان آن، هم یک اردوی داخلی را پشت سر می‌گذارد و هم در سه بازی تدارکاتی به میدان خواهد رفت.
یحیی گل‌محمدی تصمیم دارد مردان خود را فردا (یک‌شنبه) به مصاف استقلال خوزستان ببرد. برای روز دوشنبه هم بازی تدارکاتی با تیم فوتبال پیکان تدارک دیده شده است. سرخپوشان روز سه‌شنبه هم به اردویی می‌روند که قرار است پایان بخش آن یک بازی تدارکاتی در روز جمعه باشد و نام حریف، بعد از نهایی شدن، متعاقبا اعلام خواهد شد.

اردوی سه روزه پر‌سپولیس در تهران

تیم فوتبال پرسپولیس اردوی سه‌ روزه‌ای را در تهران برگزار می‌کند.

با لغو اردوی ترکیه، سرخپوشان ایران اردوی آماده‌سازی خود را در تهران برگزار خواهند کرد. این اردو بنا بر تصمیم سرمربی، سه روز به طول می‌انجامد.

سرخپوشان بعد از تمرین روز سه‌شنبه راهی هتل می‌شوند و برای سه شب در هتل اقامت خواهند داشت. روز جمعه آخرین روز اردو خواهد بود که قرار بر انجام یک بازی تدارکاتی در این روز است و بازیکنان پس از آن در اختیار خود خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.