تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 23:28
کد خبر : 154591

اگر رییس جمهور شوم صدای دختران و زنان خواهم بود

اگر رییس جمهور شوم صدای دختران و زنان خواهم بود

آرمان شرق-گروه سیاست: اگر به ریاست جمهوری انتخاب شوم، می‌ایستم و صدای اقوام خواهم بود، صدای کارگران خواهم بود، صدای دختران و زنان خواهم بود، صدای فرودستان و حاشیه‌نشینان خواهم بود.

اگر رییس جمهور شوم صدای دختران و زنان خواهم بود

مسعود پزشکیان عصر شنبه با حضور در استادیوم قائم نسیم شهر در جمع مردم بهارستان اظهار کرد: در صورت پیروزی در انتخابات قول می‌دهم صدای شما بی صدایان باشم.

پزشکیان خطاب به عوامل اجتماعی تأثیرگذار بر سلامت گفت: ما دین را پذیرفتیم تا در مقابل زورگویان بایستیم و مقابله کنیم، حضرت علی ما را به تقوا دعوت کرده، اگر متقی باشیم دنبال دنیا راه نمی‌افتیم، و اگر در این دنیا چیزی از ما گرفتند نباید تأسف بخوریم، آیا اگر به سخنان علی (ع) عمل می‌کردیم، وضعیت کشور چنین بود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با مرور سوابق مدیریتی خود، گفت: وقتی به دنبال مقام و پست باشیم باید آنگونه حرف بزنیم که قدرتمندان نرنجند، اما وقتی متقی باشیم می‌توانیم حق را بگوییم، من دنبال قدرت نیستم، دنبال این نیستم که وارد قدرت شوم تا اطرافیان و دوستان و بستگانم به لفت و لیس برسند.

وی عنوان کرد: اگر به ریاست جمهوری انتخاب شوم، می‌ایستم و صدای اقوام خواهم بود، صدای کارگران خواهم بود، صدای دختران و زنان خواهم بود، صدای فرودستان و حاشیه‌نشینان خواهم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.